Pantera Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Uansett, det er fascinerende å se hvor raskt Ola By klarer å ødelegge RBK. Nå ble jo Ola redda av 2-2 i går, men etter å ha fått rundjuling av Odd på søndag så er det nok på'n igjen Men Odd tror jeg tar andreplassen, de er stabilt gode og leverer gjennomgående fine resultater. VIF begynner å bli bra, men skaper alt for lite. En serievinner må ha gode offensive kvaliteter, Daniel Fredheim Holm er eneste som duger forover på VIF (og ikke begynn å snakk om Hamre, han er RÆVA) VIF hadde vunnet kampen hadde det ikke vært for det teite byttet Rekdal gjorde på slutten der. Hehe...taktisk bytte for å forsvare ledelsen. Snakk om udugelig trener. Men jeg er enig i det du skiver, Daniel Fredheim Holm er en utrolig god teknisk spiller. Bare synd han valgte å spille for Kålenga. Han blir vel snart proff. Kanskje ikke i år, men neste år.... mvh Pantera Lenke til kommentar
zaico Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Heia TIL Fantastisk første halvtime på Alfheim, så dabbet det kraftig av og resten av kampen foregikk på midtbanen. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Odd Grenland har fortsatt ikke tapt i år, de ruuler bare noe sinnsykt, snart dobbelt så mange poeng som usle lille rbk. De kommer til å knuse rbk på søndag så det ryker, fordi rbk er et tafatt lite bortskjemt lag og dessuten er de trøndere. Nei telemarkiniger er tingen, de gjør vei i vellinga mvh nerd-light Lenke til kommentar
zaico Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Håper de knuser RBK, bare de holder seg bak Tromsø Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 VIF begynner å bli bra, men skaper alt for lite. En serievinner må ha gode offensive kvaliteter, Daniel Fredheim Holm er eneste som duger forover på VIF (og ikke begynn å snakk om Hamre, han er RÆVA) DFH er den eneste som duger framover på vif? Ardian Gashi og David Brocken er helt klart to gode angrepsvåpen. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Mange som synes at Brann fortjente å tape mot Stabæk?? Vart skuffa over korleis Brann spilte igår. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Mange som synes at Brann fortjente å tape mot Stabæk?? Vart skuffa over korleis Brann spilte igår. Som jeg har sagt før i tråden her - brann er overvurdert. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Rosenborg begynner og ligne litt på seg selv nå....De rundspilte ''enga'' i andreomgang! men så fikk ''enga'' et heldig mål... Søndagens tips: Rbk-Odd 4-0 Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Rosenborg begynner og ligne litt på seg selv nå....De rundspilte ''enga'' i andreomgang! men så fikk ''enga'' et heldig mål... Søndagens tips: Rbk-Odd 4-0 sorr y men det blir nok omvendt odd 4 rosenborg 1. Odd er veivalseren og rbk er asfalten mvh nerd-light Lenke til kommentar
zaico Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Rosenborg begynner og ligne litt på seg selv nå....De rundspilte ''enga'' i andreomgang! men så fikk ''enga'' et heldig mål... Søndagens tips: Rbk-Odd 4-0 sorr y men det blir nok omvendt odd 4 rosenborg 1. Odd er veivalseren og rbk er asfalten mvh nerd-light Spiller ikke Odd litt likt Tromsø? Raske overganger og kjappe spisser og kantspillere? Om de gjør det så tror jeg RBK får trøbbel.. Har ikke sett Odd i aksjon på lenge Lenke til kommentar
Tois! Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Stabæk-Brann 2-1 Brann leder i 1.Omgang, i 2.Omgang Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Spiller ikke Odd litt likt Tromsø? Raske overganger og kjappe spisser og kantspillere? Om de gjør det så tror jeg RBK får trøbbel.. Har ikke sett Odd i aksjon på lenge Odd spiller klassisk 4-3-3 ja. En ting som taler imot Odd er at Olivier Occean ble utvist mot LSK. Uansett Unibet gir 6.15(!) i Odds på Odd seier. Utvilsomt verd noen kroner det. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 6.15, det er helt syk odds.. Selv om jeg langt fra er overbevist over at Odd skal vinne er nok dette verdt å sette noen kroner på. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jepp selv om RBK er favoritt så er 6.15 verd litt penger. Forøvrig mine spill denne runden: Lyn-Tromsø B og Molde-VIF B - 8.11 i samlet odds RBK-Odd B - 6.15 i odds Bryne-Start B og Sandefjord-Hønefoss H - samlet odds på lille 2.78 =) Lenke til kommentar
Tois! Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Har dere vært vunnet Oddsen før? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Har vunnet endel ja. Om du er interessert så anbefaler jeg www.oddsnet.com og www.oddsen.nu hvor du finner gode tips med bra analyser. Er vel også liten tvil om at det er 10x mer gøy å se på fotball når du kan vinne penger selv. Har forøvrig satt et enkeltspill til i dag, Tromsdalen-FK Haugesund gav 2.05 i Odds på borteseier. Tromsdalen virker utrolig svake, samtidig som kampen spilles på kunstgress noe FKHs unge og teknisk gode spillere takler bra. Nå kan du jo ta en tur innom klokka 20 i kveld Tois og sjekke hvordan det går med mine spill :-) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Har satt bittelitt penger på Tromsø-singel ikveld, synes 2.50 var for godt til å slippe unna. Synes de burde klare Lyn, selv om FC'en har tatt noen poeng i det siste. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Har dere vært vunnet Oddsen før? Klarte en gang å prikke inn en kupong med 55,24 (tro det var det) i odds. Satsa 20,- så det var lett tjente penger. Bare synd at det er blitt 18års aldersgrense for tipping på odds.. Noen som var med NM i oddstipping?? Lenke til kommentar
Tois! Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Har dere vært vunnet Oddsen før? Klarte en gang å prikke inn en kupong med 55,24 (tro det var det) i odds. Satsa 20,- så det var lett tjente penger. Bare synd at det er blitt 18års aldersgrense for tipping på odds.. Noen som var med NM i oddstipping?? Ja, ble forbannet da jeg fikk vite om det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå