Gå til innhold

Tippeligatråden

zaico

Anbefalte innlegg

Uansett, det er fascinerende å se hvor raskt Ola By klarer å ødelegge RBK. Nå ble jo Ola redda av 2-2 i går, men etter å ha fått rundjuling av Odd på søndag så er det nok på'n igjen Men Odd tror jeg tar andreplassen, de er stabilt gode og leverer gjennomgående fine resultater. VIF begynner å bli bra, men skaper alt for lite. En serievinner må ha gode offensive kvaliteter, Daniel Fredheim Holm er eneste som duger forover på VIF (og ikke begynn å snakk om Hamre, han er RÆVA)

VIF hadde vunnet kampen hadde det ikke vært for det teite byttet Rekdal gjorde på slutten der. Hehe...taktisk bytte for å forsvare ledelsen. Snakk om udugelig trener.

Men jeg er enig i det du skiver, Daniel Fredheim Holm er en utrolig god teknisk spiller. Bare synd han valgte å spille for Kålenga. Han blir vel snart proff. Kanskje ikke i år, men neste år....

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Odd Grenland har fortsatt ikke tapt i år, de ruuler bare noe sinnsykt, snart dobbelt så mange poeng som usle lille rbk. De kommer til å knuse rbk på søndag så det ryker, fordi rbk er et tafatt lite bortskjemt lag :) og dessuten er de trøndere. Nei telemarkiniger er tingen, de gjør vei i vellinga :)

mvh nerd-light

Lenke til kommentar
VIF begynner å bli bra, men skaper alt for lite. En serievinner må ha gode offensive kvaliteter, Daniel Fredheim Holm er eneste som duger forover på VIF (og ikke begynn å snakk om Hamre, han er RÆVA)

DFH er den eneste som duger framover på vif? :nei: Ardian Gashi og David Brocken er helt klart to gode angrepsvåpen.

Lenke til kommentar
Rosenborg begynner og ligne litt på seg selv nå....De rundspilte ''enga'' i andreomgang! men så fikk ''enga'' et heldig mål...

Søndagens tips: Rbk-Odd 4-0

sorr y men det blir nok omvendt odd 4 rosenborg 1. Odd er veivalseren og rbk er asfalten :)

mvh nerd-light :)

Lenke til kommentar
Rosenborg begynner og ligne litt på seg selv nå....De rundspilte ''enga'' i andreomgang! men så fikk ''enga'' et heldig mål...

Søndagens tips: Rbk-Odd 4-0

sorr y men det blir nok omvendt odd 4 rosenborg 1. Odd er veivalseren og rbk er asfalten :)

mvh nerd-light :)

Spiller ikke Odd litt likt Tromsø? Raske overganger og kjappe spisser og kantspillere? Om de gjør det så tror jeg RBK får trøbbel..

Har ikke sett Odd i aksjon på lenge

Lenke til kommentar

Spiller ikke Odd litt likt Tromsø? Raske overganger og kjappe spisser og kantspillere? Om de gjør det så tror jeg RBK får trøbbel..

Har ikke sett Odd i aksjon på lenge

Odd spiller klassisk 4-3-3 ja. En ting som taler imot Odd er at Olivier Occean ble utvist mot LSK. Uansett Unibet gir 6.15(!) i Odds på Odd seier. Utvilsomt verd noen kroner det.

Lenke til kommentar

Har vunnet endel ja. Om du er interessert så anbefaler jeg www.oddsnet.com og www.oddsen.nu hvor du finner gode tips med bra analyser. Er vel også liten tvil om at det er 10x mer gøy å se på fotball når du kan vinne penger selv.

Har forøvrig satt et enkeltspill til i dag, Tromsdalen-FK Haugesund gav 2.05 i Odds på borteseier. Tromsdalen virker utrolig svake, samtidig som kampen spilles på kunstgress noe FKHs unge og teknisk gode spillere takler bra. Nå kan du jo ta en tur innom klokka 20 i kveld Tois og sjekke hvordan det går med mine spill :-)

Lenke til kommentar
Har dere vært vunnet Oddsen før?

Klarte en gang å prikke inn en kupong med 55,24 (tro det var det) i odds. Satsa 20,- så det var lett tjente penger. Bare synd at det er blitt 18års aldersgrense for tipping på odds..

Noen som var med NM i oddstipping??

Lenke til kommentar
Har dere vært vunnet Oddsen før?

Klarte en gang å prikke inn en kupong med 55,24 (tro det var det) i odds. Satsa 20,- så det var lett tjente penger. Bare synd at det er blitt 18års aldersgrense for tipping på odds..

Noen som var med NM i oddstipping??

Ja, ble forbannet da jeg fikk vite om det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...