Bandidos-Pelle Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Btw, speaking of Royal League, når settes den i gang? Er det de fire øverste på tabellen eller noe i Danmark, Sverige og Norge? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 det blir sikkert di 4 beste i hver serie i Skandinavia..kanskje..jeg vet ikke helt Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 det blir sikkert di 4 beste i hver serie i Skandinavia..kanskje..jeg vet ikke helt Takker for din konkretisering av mitt spørsmål. Neida, men er det noen som er HELT SIKRE? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) hehe..ingen årsak Men jeg tror ikke att det er helt fastslått hvordan det blir enda..Noen som vet mere?? Endret 12. mai 2004 av Blax Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Mulig Finland skal bli med også... hm.. vet ikke jeg ass... men det sier jo seg selv at det er bedre med 16 lag enn 12... Lenke til kommentar
greigster Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 skal på Viking - LSK om 3,5 timer min første kamp på Viking Stadion.. steike.. -dette MÅ jo bare bli kongebra! årets første 3poenger til Viking kommer jo også!! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) det blir sikkert di 4 beste i hver serie i Skandinavia..kanskje..jeg vet ikke helt Takker for din konkretisering av mitt spørsmål. Neida, men er det noen som er HELT SIKRE? Sparkes igang i November, og de 4 første i norge skal delta, vet ikke hvordan det er med de andre landene. Endret 12. mai 2004 av zaico Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Det blir 12 lag i Royal League....de 4 beste fra Norge, Sverige og Danmark. Når den starter vet jeg ikke, men den skal gå utover vinteren. Finland er, etter det jeg har fått med meg, IKKE med i Royal League. mvh pantera Lenke til kommentar
zaico Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) I morgen klokken 16:00 er det klart for Tromsø-Bodø/Glimt aka "slaget om nord-norge", en kamp som bruker å inneholde det meste, røde kort, finspill, trenere som slår hverandre ned eller vertfall "filmer" å ha blitt slått ned, skuespill osv. Håper på en morsom kamp og 3 poeng til Tromsø. Kampen går forøvrig på Nrk1 fra 15:45. Endret 16. mai 2004 av zaico Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ah, endelig 16. mai! Her hjemme tjuvstarta vi i går, med at Sparta Sarpsborg knuste Sprint 8-1 på stadion. Skulle vel helst sitti på Fredrikstad Stadion ikveld, men det var ikke flere sitteplasser, så... Håper jaffal på FFK, Tromsø og Brann idag, og så hadde det vært moro om Molde klarte å ta noen poeng fra RBK. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 LSK bare MÅ banke VIF i kveld.....takler ikke et LSK-tap....ikke mot VIF. Blir vel noen pils i sola, som oppvarming før kampen. mvh Pantera Lenke til kommentar
zaico Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 LSK bare MÅ banke VIF i kveld.....takler ikke et LSK-tap....ikke mot VIF.Blir vel noen pils i sola, som oppvarming før kampen. mvh Pantera Er nok ikke alene om det, vi griller og har kjøpt inn en hel del pils til kampen. Lenke til kommentar
MalvinP Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Noen som vet om Brann kampen blir sendt noen sted? Canal zap eller noe?? Lenke til kommentar
VegarK Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Yes, en fullt fortjent seier til Glimt over Tromsø. 2.omgang var fantastisk, sett med mine øyne. Tromsø satte inn Kovacs 10-15 min ut i 2., da kunne man høre vrinskelyder over hele stadion når gampefotballen skulle begynne. (Men heldigvis funket det ikke. ) Bodø/Glimt førr evig! Lenke til kommentar
mberger Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Yes, en fullt fortjent seier til Glimt over Tromsø. 2.omgang var fantastisk, sett med mine øyne. Tromsø satte inn Kovacs 10-15 min ut i 2., da kunne man høre vrinskelyder over hele stadion når gampefotballen skulle begynne. (Men heldigvis funket det ikke. ) Bodø/Glimt førr evig! Trist sett med Tromsø-øyne, jeg hadde håpet på en reprise fra cupkampen på Aspmyra i 2002! Men bare vent til returen på Alfheim! "og vi har tørka tåååra" *snufs* Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Molde - Rosenborg 0-2 , og poeng til Viking var fint Tror Vif slår Lillestrøm Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Brann - Ham Kam 2 - 0, og... Molde - RBK 0 - 2. For en herlig dag Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ja flotte resultater i dag Og tillater meg et aldri så lite "hva var det jeg sa": Lilletsrøm - VIF 0-1 Men seriøst; har ingenting i mot Lillestrøm, men hvorfor er mange så galne på VIF?? Vet ikke jeg, jeg er ikke fra østlandet og kjenner ikke mye til mentalitetene rundt det derre der, men det er mange her også som "ikke kan fordra Vålerengen" liksom. Men eneste det jeg mener at det er bra om Oslo kan få et lag stabilt helt i toppen. Det ville ha mye betydning for norsk fotball. Som vært inne på her litt tidl., kanskje man skulle tenke på fusjon eller stifte et nytt "Oslo Fk" som alle der kunne samles om, det hadde vel vært det beste? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Brann - Ham Kam 2 - 0, og...Molde - RBK 0 - 2. For en herlig dag second that.. og sogndal tapte jo faktisk ikkje heller..ikkje verst det heller.. (klart...trur sogndal rykker ned...men må heie litt på dei for det) Edit: var forøvrig på brann stadion i dag og såg brann - ham-kam....og det var egentlig 75 ganske kjedelige min...men dei siste 15 tok av.. Endret 16. mai 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå