Gå til innhold

Tippeligatråden

zaico

Anbefalte innlegg

Ja, er en del på by-derbyene mellom Lyn-Vålerenga/Vålerenga-Lyn, for DA er det stemning. Bastionen løper over banen før kampstart, bort til klanen, viser rompa, springer tilbake. Vålerenga fansen svarer ikke dårligere. Det er KNALL KAMPER mellom de to lagene ovennevnte.

Forresten, utrolig off-topic, men hvordan kan du ha 0 meldinger?

Hehe.

Jeg har 0 innlegg, enkelt og greit fordi jeg kun har postet i Off-Topic. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, er en del på by-derbyene mellom Lyn-Vålerenga/Vålerenga-Lyn, for DA er det stemning. Bastionen løper over banen før kampstart, bort til klanen, viser rompa, springer tilbake. Vålerenga fansen svarer ikke dårligere. Det er KNALL KAMPER mellom de to lagene ovennevnte.

Forresten, utrolig off-topic, men hvordan kan du ha 0 meldinger?

Hehe.

Jeg har 0 innlegg, enkelt og greit fordi jeg kun har postet i Off-Topic. :)

Nei.

Du har 1. :p

On topic: Sier bare en ting jeg E-N-G-A

Lenke til kommentar
Ja, det var synd det med Enga, men enda mer synd mot Odd der de hadde fortjent å stikke av med alle tre poengene!

Ja, brann er jo det laget som har skapt flest målsjanser i tippeligaen. Synd at de ikke klarer å få uttelling. Få håpe det løsner

Lenke til kommentar
"ENGA ER BEZZT 2K4!!!!!!1111!!!!!!!!!!".

Hihi, godt sagt. Det er slik Vålerengen supportere holder på vet du. :)

Før de sagger mest mulig med buksen og får en heftig rørleggersprekk. Pilsen i den ene skitne handen, og et utslitt flagg fra 1983 i den andre. :)

:wow: Nei huff man sagger ikke med buksen. Slikt sømmer seg ikke. Går du i skjorte og slips på kamp eller? Og til det med det skitne flagget: vi har ihvertfall tradisjoner ;-) Vi knuser dere 25 juli! Det er mulig du ser meg med flagg og ølflaske da :w00t:

Lenke til kommentar
"ENGA ER BEZZT 2K4!!!!!!1111!!!!!!!!!!".

Hihi, godt sagt. Det er slik Vålerengen supportere holder på vet du. :)

Før de sagger mest mulig med buksen og får en heftig rørleggersprekk. Pilsen i den ene skitne handen, og et utslitt flagg fra 1983 i den andre. :)

:wow: Nei huff man sagger ikke med buksen. Slikt sømmer seg ikke. Går du i skjorte og slips på kamp eller? Og til det med det skitne flagget: vi har ihvertfall tradisjoner ;-) Vi knuser dere 25 juli! Det er mulig du ser meg med flagg og ølflaske da :w00t:

Går ikke i skjorte og slips nei, men det finnes en mellomting. Så vi har ikke tradisjoner? Vil nå ikke kalle det å ha skitne flag for en tradisjon da. :ermm:

Gleder meg jeg, og dere har ikke slått oss på over 20 år, så lykke til. :)

Lenke til kommentar

tviler på at vi/TIL vinner serien i år! vi er nåkk bare i en god periode nå. dere så hvordan det gikk med sogndal i fjord... en knall start på sesongen, men så gikk det rett i dass!

4-1 :w00t::thumbup::thumbs::laugh:

Gamst Pedersen ruler sammen med lille-Lers!

mvh

TIL-fan

Lenke til kommentar
Å FYYYYY FAEN! TROMSØ eide RBK så det sang! Det var EN FET kamp! En genial kamp, sådan. RBK's maskineri har begynt å svikte. Om det varer ut sesongen, for begge lag, gjenstår å se, men kampen i dag var ultrafet! Så den på hos en kompis.

Det varer nok ikke ut sesongen....for noen av dem. Rosenborg kommer nok dessverre sterkere. De har jo hatt slike serieåpninger før, og vunnet lett. Og Tromsø vinner nok heller ikke gull, selv om de knuste RBK på Alfheim. TIL er for svake borte.....

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Å FYYYYY FAEN! TROMSØ eide RBK så det sang! Det var EN FET kamp! En genial kamp, sådan. RBK's maskineri har begynt å svikte. Om det varer ut sesongen, for begge lag, gjenstår å se, men kampen i dag var ultrafet! Så den på hos en kompis.

Det varer nok ikke ut sesongen....for noen av dem. Rosenborg kommer nok dessverre sterkere. De har jo hatt slike serieåpninger før, og vunnet lett. Og Tromsø vinner nok heller ikke gull, selv om de knuste RBK på Alfheim. TIL er for svake borte.....

mvh

Pantera

Ja TIL har alltid vært svake borte, håper og tror på Royal League.. Er vell ikke helt utenkelig at Tromsø kan klare et poengsnitt på 1,2-1,4 borte og da lukter det medalje!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...