Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Tromsø leder også. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Brann leder 1-0 over odd Ja! Det er dødsbra! Edit: Kjipt, dog, at det endte 1-1 i en kamp Brann soleklart fortjente å vinne... Endret 2. mai 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
zaico Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 VI ELSKER TROMSØ Å-Å VI ELSKER TROMSØ Å-Å Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Ahh, endelig slo kanarifuglene til. 2-2! (Lillestrøm - Rosenborg) wh1te: Hvorfor skal jeg holde meg til ett lag, når det finnes så mange gode, spennende lag i Norge. Jeg brenner for to lag i Norge spesielt, og det er Fagerborg BK og Frigg, henholdsvis 3. og 2. divisjon. Fagerborg blir trent av fotball-treneren min, og Frigg fordi jeg spiller der selv. Etter det du argumenterer med, så KAN ikke jeg være fotballinteressert. Jeg siterer: Hvordan kan du kalle deg fotballinteressert og ikke ha et lag?(!) Fotball er gøy, men det er enda "gøyere" å ha ett lag som man kunne gått i ilden for. Dermed kan ikke jeg kalles fotballinteressert, har jeg forstått deg rett? OG som følger av at jeg er nøytral, så DRITER jeg i hvem som vinner. For meg kan likesågodt Sogndal vinne - uten at jeg bryr meg. Det er slik du sier - om ikke direkte, ihvertfall indirekte. Der tar du ihvertfall rimelig feil. I disse temaene har jeg uttrykt hva jeg mener, og hva jeg mener om andres meninger, uten at det jeg sier er rett eller ikke. Uansett, jeg tar disse "poengene/argumentene" lite seriøst, da jeg tviler på at du kan mene/skrive noe sånt. Dette er poengløse og idiotiske argumenter. Vel. Hver runde er spennende for meg, hvorvidt jeg ville gått i ilden for et lag, er å dra den litt langt, men at jeg reiser f. eks rundt i landet for å se kamper, er noe jeg gjør titt og ofte. Det blir mye reising, siden jeg interesserer meg for andre serier enn Tippeligaen også. Senest på lørdag dro jeg og fattern til London for å se Chelsea - Southampton (knakende bra kamp, forresten). Jeg ser kamper på TV, tenker for meg selv hvem som skuffer, hvem spiller bra, hvilket grunnlag legger de for neste kamp, hvor var det svake leddet o.l. Dermed prøver je å forutse det mest objektive standpunktet for neste kamp, slik at jeg kan se om mine analyseringer var korrekte/feildømte. Dette er spennende for meg, istedenfor å bare få meg meg resultatene til de andre kampene, og se hver eneste kamp til "favorittlaget mitt". Og det er mer enn et knippe spillere som gjør meg glad over fotballen i seg selv. I alt er det rundt 30 knakende gode spillere i eliteserien, jevnt fordelt utover en god del lag. Om jeg skulle pugget historien til Lyn, f. eks, ville ikke det vært noe vits, da jeg aldri har hatt noen "følelser" for klubben. Jeg er den første i min familie som liker fotball (har etterhvert lært fattern å like det også), og har derfor aldri blitt lært opp av noen at "det og det laget" heier vi på. I mine øyne er det rett og slett idiotisk å diskutere dette, da jeg har følelser for mange lag, dere har for ett. For meg blir det 13 ganger så morsomt. Hei på lagene dere vil, men vær vennlig å forhold dere objektive når dere snakker, istedenfor å si at "ENGA ER BEZZT 2K4!!!!!!1111!!!!!!!!!!". Si heller: "Ja, i år tror jeg at favorittlaget mitt kommer til kort, og at Odd Grenland vinner", f. eks. For meg, ihvertfall, er det mye lettere å respektere andres meninger på den måten. Endret 2. mai 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
zaico Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Hei på lagene dere vil, men vær vennlig å forhold dere objektive når dere snakker, istedenfor å si at "ENGA ER BEZZT 2K4!!!!!!1111!!!!!!!!!!". Nå har vel alle andre utenom deg holdt seg objektive i denne diskusjonen. Jeg tror Tromsø tar medalje, og du rakker ned på det. Jeg har faktisk ikke sett et saklig argument fra din under denne topicen. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Tror andre matcher Rosenborg bedre i år.Det er fint at Rosenborg har vært så gode, men det er enda bedre hvis andre lag klarer å komme på samme nivå, og nå er det ikke særlig som skiller. Ttrenerskiftene har medført at laget ikke fungerer så velsmurt som for et par år siden. Spillet er ikke like overbevisende. Mitt tips er at det blir Branns tur nå, men vi får nå se Håper på en spennende serie for engang skyld, om da tromsø kommer til kort i toppen så skal jeg heie på alle lag som kan utfordre Rosenborg. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Tromsø-RBK til helga, for dere i trondheim eller som rett og slett vil se "toppkampen" så går den på canal+. Håper på ny seier, TIL har et rimelig godt tak på Rosenborg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Tromsø-RBK til helga, for dere i trondheim eller som rett og slett vil se "toppkampen" så går den på canal+. Håper på ny seier, TIL har et rimelig godt tak på Rosenborg Satser på at laget ditt står i mot nå da... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Får håpe det, men Rosenborg har så sinnsykt flaks for tida. Lenke til kommentar
mberger Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Får håpe det, men Rosenborg har så sinnsykt flaks for tida. For å være ærlig så har vel TIL også hatt litt flaks i det siste, spesielt de to siste kampene. Jeg skal iallefall til Alfheim på mandag for å se på at Roar Christensen gruser trøndere . Rosenborg er vel uansett lysten på revansje etter fjoråret så jeg tror det blir en veldig spennende kamp. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Får håpe det, men Rosenborg har så sinnsykt flaks for tida. For å være ærlig så har vel TIL også hatt litt flaks i det siste, spesielt de to siste kampene. Jeg skal iallefall til Alfheim på mandag for å se på at Roar Christensen gruser trøndere . Rosenborg er vel uansett lysten på revansje etter fjoråret så jeg tror det blir en veldig spennende kamp. Mot stabæk hadde vel tromsø også endel flaks, men mot Lillestrøm var seieren fortjent! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Dobbelpost Endret 4. mai 2004 av zaico Lenke til kommentar
d00fen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 "ENGA ER BEZZT 2K4!!!!!!1111!!!!!!!!!!". Hihi, godt sagt. Det er slik Vålerengen supportere holder på vet du. Før de sagger mest mulig med buksen og får en heftig rørleggersprekk. Pilsen i den ene skitne handen, og et utslitt flagg fra 1983 i den andre. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Ja, er en del på by-derbyene mellom Lyn-Vålerenga/Vålerenga-Lyn, for DA er det stemning. Bastionen løper over banen før kampstart, bort til klanen, viser rompa, springer tilbake. Vålerenga fansen svarer ikke dårligere. Det er KNALL KAMPER mellom de to lagene ovennevnte. Forresten, utrolig off-topic, men hvordan kan du ha 0 meldinger? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 To spørsmål: 1. Hvordan går det planene om en skandnavisk superliga? Lenge siden det har vært snakk om det nå 2. Hvordan gikk det med forslaget om at landslagene skulle lønne utenlandsproffene når de er påi landslags-samlinger? Etter det jeg husker skulle det stemmes over i mars, men har ikke hørt noe resultat. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 To spørsmål: 1. Hvordan går det planene om en skandnavisk superliga? Lenge siden det har vært snakk om det nå 2. Hvordan gikk det med forslaget om at landslagene skulle lønne utenlandsproffene når de er påi landslags-samlinger? Etter det jeg husker skulle det stemmes over i mars, men har ikke hørt noe resultat. Hmm, spørsmål en lurer jeg også på. Lurer på om det er i november ligaen settes i sving... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Gikk bra for alle eliteserie lagene i cupen vertfall! Ham Kam og Stabæk slet litt, men det er alltid slik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå