zaico Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Slik tror jeg det ser ut etter 26.serierunde er ferdigspilt. 1. Rosenborg 2. Brann 3. Molde 4. Lillestrøm 5. Tromsø 6. Odd 7. Viking 8. Vålerenga 9. Bodø/Glimt 10. Stabæk 11. Sogndal 12. Lyn 13. Ham-Kam 14. Fredrikstad I fjor tippet jeg nedrykk på Lyn, men de berget seg såvidt, i år drar Johnny Hanssen de ned i søla på nytt. Brann tror jeg blir sterke, men de blir jevnt mellom 2. og 9.plass. Fjorårets sølvlag Bodø/Glimt har jeg veldig dårlig tro på. De har noen gode spillere men mye avdanket "Tromsø-søppel", slik jeg ser det har de en av eliteseriens svakeste staller, men de fungerer godt i lag. Om Runar Berg skulle pådra seg en lei skade, tror jeg Bodø/Glimt skal få det veldig tøft. Tromsø på sin side er veldig avhengig av en god Bjørn Johansen, om han ikke fungerer har TIL en svak og sårbar midtbane. Edit: Det er en skam for norsk fotball at Bummen ikke har vært fast inventar på landslaget fra 1995-2001, han har alltid vært god nok men aldri fått sjangsen. Endret 28. april 2004 av zaico Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 c_u_m8 er hardbarket RBK fan og er bitter på tromsø, fordi vi slo RBK 2 ganger i fjor. Morsomt at du sier det, for jeg er fra Oslo, og heier på INGEN måte på RBK. Når det gjelder Tromsø er jeg ikke bitter over noenting. Jeg kan uten tvil erkjenne at Morten Gamst er en av Norges beste spillere, per i dag. Utviklingen hans de siste årene har vært enorm, og jeg har no hard feelings for Tromsø som et fotballag. Enhver analytiker kan se hvem DU heier på. Du snakker "vi" om Tromsø, som om det er "ditt" lag, og du er som alle andre: En trangsynt supporter. Merk mine ord: Jeg tror Tromsø kan ende opp på annen plass, om vi snur tabellen opp ned, vel og merke. RBK er et godt lag, et verdig lag for å vinne serien, hevde seg internasjonalt, men om Tromsø kommer høyt opp på måten de spiller på nå, synes jeg synd på dere. Da kunne dere begynt som meg: Bli nøytral i Tippeligaen, så er hver eneste kamp spennende, uansett om det er Viking - Knestrømpkameratene i 8. divisjon i cupen. Fotball er gøy, det er ikke ett lag som er gøy. Lenke til kommentar
mberger Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 RBK er et godt lag, et verdig lag for å vinne serien, hevde seg internasjonalt, men om Tromsø kommer høyt opp på måten de spiller på nå, synes jeg synd på dere. Høy plassering i en liga tyder jo bare på at den måten det laget spiller på fungerer, eller? Kan du fortelle meg hva du mener om måten TIL spiller på? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Enhver analytiker kan se hvem DU heier på. Du snakker "vi" om Tromsø, som om det er "ditt" lag, og du er som alle andre: En trangsynt supporter. Merk mine ord: Jeg tror Tromsø kan ende opp på annen plass, om vi snur tabellen opp ned, vel og merke. Trangsynt?! Javel, en av oss har sett alle Tromsø kampene siden slutten av 80-tallet og vet hva vi snakker om, den andre har ikke det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Da kunne dere begynt som meg: Bli nøytral i Tippeligaen, så er hver eneste kamp spennende, uansett om det er Viking - Knestrømpkameratene i 8. divisjon i cupen. Fotball er gøy, det er ikke ett lag som er gøy. Spoken like a true prodigy ... eller ikke Hvordan kan du kalle deg fotballinteressert og ikke ha et lag?(!) Fotball er gøy, men det er enda "gøyere" å ha ett lag som man kunne gått i ilden for. Ett lag man følger med på hver runde, ett lag som gjør deg god innvendig; et knippe spillere som gjør deg stolt over fotballen. Du driter vel i hvem som vinner, eneste du er ute etter er å spy ut meningene dine om alle lag, på ekte bedrevitende måte. Hold deg til VIF, Lyn eller et annet lag fra din kant og heller pugg deres historie. Meninger har mye mer vekt om det legges sjel i dem. Å kalle zaico for trangsynt fordi han har en genuin forkjærlighet for fotballen blir helt sprøtt. ... heia Brann Det blir hett når det snakkes om fotball, gitt Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Spoken like a true prodigy ... eller ikke word. Snakk om ovenfra og ned besserwisser-holdning. *spy* Ja jeg er en fanatisk enga-supporter, men jeg har faktisk klarsyn nok til å se at vi sannsynligvis ikke ender på medaljeplass. Og jeg ser ikke noen grunn tiil at TIL ikke skal gjøre det ganske bra i år. OG det er veldig jevnt fra ~2-9 plass. Så å komme med bastante meninger om plassering på tabellen er i utgangspunktet ikke noen "spesialistkommentar". Off topic: Apropos fotball-"spesialister" IVAR HOFF muahahahahahahahahahaha rofl premiedusten Endret 30. april 2004 av bulldog Lenke til kommentar
zaico Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Kunne ikke vært mer enig med på w1the og bulldog! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Stabæk-Tromsø i morgen, hva tror dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Stabæk-Tromsø i morgen, hva tror dere? Tromsø. Viking klarte ikke bedre enn uavgjort. Lenke til kommentar
VegarK Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Fjorårets sølvlag Bodø/Glimt har jeg veldig dårlig tro på. De har noen gode spillere men mye avdanket "Tromsø-søppel", slik jeg ser det har de en av eliteseriens svakeste staller, men de fungerer godt i lag. Om Runar Berg skulle pådra seg en lei skade, tror jeg Bodø/Glimt skal få det veldig tøft. Spennende det du sier om at Glimt har mye avdanket "Tromsø-søppel". To av spillerne kan man si at "kommer" fra Tromsø. Jan Egil Brekke er vel ikke det mest spennende vi har i Norge for tiden, men ja, han har vært i Tromsø. Den andre er Olav Råstad. Dette er definitivt ikke søppel, men en av de mest spennende yngre spillerne i Norge. Uansett, Glimt vil nok ikke gjøre det like bra som i fjor, men da er bare å håpe på at eliteserien i 2005 skal slippe gampefotballen fra Tromsø. Glimt-supporter Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det bør være et topplag i Oslo, men det spørs om hverken Vif eller Lyn er rett lag.Det skulle vært et mer nøytralt lag som alle der kunne samle seg om. Kanskje man skulle fusjonert, slik de gjorde i Haugesund? Vif, Lyn, Skeid og muligens flere til et Oslo FK? Da kunne det blitt et lag som kunne matche Rosenborg. Det kunne aldri skjedd med tanke på hvor stor strid det er mellom disse lagene. Både kulturellt, sportslig og generellt. Den dagen det skjer blir den dagen det snør i juli. Neivel. Men hvordan får man et topplag i Oslo? Hvilket av dem er best kvalifisert til å bli Oslos topplag på sikt? Det er jo aldri et lag som klarer å etablere seg ordentlig der borte. Det er opp og ned, opp og ned. Har jo inntrykk av at Vif ligger nærmest an til å bli noe da, men vet ikke... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 01. Rosenborg 02. Lillestrøm 03. Viking 04. Vålerenga 05. Odd 06. Brann 07. Molde 08. Bodø/Glimt 09. Sogndal 10. Lyn 11. Fredrikstad 12. Tromsø 13. Stabæk 14. HamKam Håper virkelig Vålerenga kan nå Royal League... og at Fredrikstad klarer seg (selvom jeg har store tvil... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Håpløst foreslag til plasseringer andersfe Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Håpløst foreslag til plasseringer andersfe nei vent og se... når tippeligaen er ferdig skal jeg finne fram denne tråden og skryte av hvor mange rett jeg fikk Endret 2. mai 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Her er mitt forslag til slutt-tabell: 01. Brann 02. Rosenborg 03. Vålerenga 04. Tromsø 05. Lyn 06. Molde 07. Stabæk 08. Lillestrøm 09. Viking 10. Odd 11. Fredrikstad 12. bodø glimt 13. sogndal 14. HamKam Endret 2. mai 2004 av groenn Lenke til kommentar
zaico Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 groen: Tviler på Brann vinner serien, dog tror jeg de tar medalje! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Stabæk-Tromsø i morgen, hva tror dere? Tromsø. Viking klarte ikke bedre enn uavgjort. Får håpe du tipper riktig, er optimist før kampen men tror det kan ende uavgjort! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Uansett, Glimt vil nok ikke gjøre det like bra som i fjor, men da er bare å håpe på at eliteserien i 2005 skal slippe gampefotballen fra Tromsø. Glimt-supporter Gampefotball?! Har du sett Tromsø i år? Er enig i at Tromsø spilte "gampefotball" i fjor, da spilte de veldig likt det Norge gjorde under Semb. Det er en grunn til at Peter Kovacs sitter på benken, de spiller ikke høye baller på "target-man" lengre. Er også uenig i at Olav Råstad er noe stort talent, synes han er en helt ordinær eliteseriespiller. Men så har jeg ikke sett han så veldig mye etter han kom til glimt da Møtes på stadion 16.mai, måtte det beste laget vinne. Vertfall så lenge laget heter TIL. Edit: Runar Berg har også spilt i Tromsø, men han skulle jeg ønske fortsatt var hos oss. Endret 2. mai 2004 av zaico Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Rosenborg er de som ruler. Ingen andre er så gode Rosenborg! Rosenborg! Rooooooooseeeeeeeeeenngåååååååååååååååårggg.... De vinner seff i år også. Jeg spår at det går like bra for RBK i år som de har gjort de ti siste årene, samt som det kommer til og gå de neste 10 RBK EDIT: Og de som trur Sogndal rykker ned har ikke peiling. Sogndal kommer på 8. plass eller høyere!!! Endret 2. mai 2004 av Ingar Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Rosenborg er de som ruler. Ingen andre er så gode Rosenborg! Rosenborg! Rooooooooseeeeeeeeeenngåååååååååååååååårggg.... De vinner seff i år også. Jeg spår at det går like bra for RBK i år som de har gjort de ti siste årene, samt som det kommer til og gå de neste 10 RBK EDIT: Og de som trur Sogndal rykker ned har ikke peiling. Sogndal kommer på 8. plass eller høyere!!! Tror andre matcher Rosenborg bedre i år. Det er fint at Rosenborg har vært så gode, men det er enda bedre hvis andre lag klarer å komme på samme nivå, og nå er det ikke særlig som skiller. Ttrenerskiftene har medført at laget ikke fungerer så velsmurt som for et par år siden. Spillet er ikke like overbevisende. Mitt tips er at det blir Branns tur nå, men vi får nå se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå