Gå til innhold

Tippeligatråden

zaico

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brann fortjener aldri å vinne ;)

det var saklig. Mange gode argumenter har du og.

Nei hva med å komme med noe som backer opp utsagnet ditt?

i går så fortjente branne et poeng. De åpnet begge omgangene best og burde ledet 1-0 etter det inndirektefrisparket.

Lenke til kommentar
Brann fortjener aldri å vinne ;)

det var saklig. Mange gode argumenter har du og.

Nei hva med å komme med noe som backer opp utsagnet ditt?

i går så fortjente branne et poeng. De åpnet begge omgangene best og burde ledet 1-0 etter det inndirektefrisparket.

Har du lest topic: "post det du har på hjertet"?

Hjertet mitt begrunner ikke, hjernen som gjør det ;)

Lenke til kommentar
Tromsø spilte tidvis angrepsfotball av høy klasse i går, fortsetter det slikt lukter jeg medalje, kanskje litt tidlig å snakke slikt men har ikke sett TIL bedre på veldig mange år.

Haha....husker sist dere Tromsø-supportere prata om medaljer etter et par tre seiere i serien.....vi så jo hvordan det gikk.....først nedrykk, og ifjor var det såvidt de beholdt plassen. Så jeg håper på omtrent samme åpning i år, så kan Tromsø ta turen til 1.div, der de hører hjemme.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Tromsø spilte tidvis angrepsfotball av høy klasse i går, fortsetter det slikt lukter jeg medalje, kanskje litt tidlig å snakke slikt men har ikke sett TIL bedre på veldig mange år.

Haha....husker sist dere Tromsø-supportere prata om medaljer etter et par tre seiere i serien.....vi så jo hvordan det gikk.....først nedrykk, og ifjor var det såvidt de beholdt plassen. Så jeg håper på omtrent samme åpning i år, så kan Tromsø ta turen til 1.div, der de hører hjemme.

mvh

Pantera

:yes:

Lenke til kommentar

mvh

Pantera

Vet ikke helt hvilke lag som hører hjemme i 1 div, om du holder med Viking så hadde de fortjent å være enda lengre ned i systemet. De var faktisk langt dårligere enn Skarp som er et middelmådig 2. divisjonslag.

Endret av zaico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...