zaico Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) 4-0, 13-0 i målsjangser trenger vell neppe si mer Endret 14. april 2004 av zaico Lenke til kommentar
lodott Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Litt skuffet over at målet til Brann ble annulert... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Brann fortjente å vinne! Målet skulle aldri blitt annulert, og Brann ble snytt for en seier mot RBK! Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Brann fortjente å vinne! Målet skulle aldri blitt annulert, og Brann ble snytt for en seier mot RBK! helt enig. hadde det blitt frispark på midtbanen og brann hadde tatt det fort så hadde ikke dommeren blåst av for feil. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Brann fortjener aldri å vinne Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Brann skulle ha vunnet ja Men LSK kommer til å vinne tippe ligaen Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Brann fortjener aldri å vinne det var saklig. Mange gode argumenter har du og. Nei hva med å komme med noe som backer opp utsagnet ditt? i går så fortjente branne et poeng. De åpnet begge omgangene best og burde ledet 1-0 etter det inndirektefrisparket. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Noen andre her som skal på noen LSK kamper i år eller? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Noen andre her som skal på noen LSK kamper i år eller? Jeg, Tromsø-LSK i Tromsø om 2 uker.. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Brann fortjener aldri å vinne det var saklig. Mange gode argumenter har du og. Nei hva med å komme med noe som backer opp utsagnet ditt? i går så fortjente branne et poeng. De åpnet begge omgangene best og burde ledet 1-0 etter det inndirektefrisparket. Har du lest topic: "post det du har på hjertet"? Hjertet mitt begrunner ikke, hjernen som gjør det Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Tenke på hjemme kampene til LSK jag da. LSK knuser tromsø BTW! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Tenke på hjemme kampene til LSK jag da.LSK knuser tromsø BTW! Vi får se hvem som er slukøret da den tid kommer Lenke til kommentar
zaico Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Tromsø spilte tidvis angrepsfotball av høy klasse i går, fortsetter det slikt lukter jeg medalje, kanskje litt tidlig å snakke slikt men har ikke sett TIL bedre på veldig mange år. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Tromsø spilte tidvis angrepsfotball av høy klasse i går, fortsetter det slikt lukter jeg medalje, kanskje litt tidlig å snakke slikt men har ikke sett TIL bedre på veldig mange år. Haha....husker sist dere Tromsø-supportere prata om medaljer etter et par tre seiere i serien.....vi så jo hvordan det gikk.....først nedrykk, og ifjor var det såvidt de beholdt plassen. Så jeg håper på omtrent samme åpning i år, så kan Tromsø ta turen til 1.div, der de hører hjemme. mvh Pantera Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Tromsø spilte tidvis angrepsfotball av høy klasse i går, fortsetter det slikt lukter jeg medalje, kanskje litt tidlig å snakke slikt men har ikke sett TIL bedre på veldig mange år. Haha....husker sist dere Tromsø-supportere prata om medaljer etter et par tre seiere i serien.....vi så jo hvordan det gikk.....først nedrykk, og ifjor var det såvidt de beholdt plassen. Så jeg håper på omtrent samme åpning i år, så kan Tromsø ta turen til 1.div, der de hører hjemme. mvh Pantera Lenke til kommentar
zaico Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Tromsø spilte tidvis angrepsfotball av høy klasse i går, fortsetter det slikt lukter jeg medalje, kanskje litt tidlig å snakke slikt men har ikke sett TIL bedre på veldig mange år. Haha....husker sist dere Tromsø-supportere prata om medaljer etter et par tre seiere i serien.....vi så jo hvordan det gikk.....først nedrykk, og ifjor var det såvidt de beholdt plassen. Så jeg håper på omtrent samme åpning i år, så kan Tromsø ta turen til 1.div, der de hører hjemme. mvh Pantera Vet ikke helt hvilke lag som hører hjemme i 1 div, om du holder med Viking så hadde de fortjent å være enda lengre ned i systemet. De var faktisk langt dårligere enn Skarp som er et middelmådig 2. divisjonslag. Endret 13. april 2004 av zaico Lenke til kommentar
zaico Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Dessuten var TILs spillerstall i 2001 elendig, vi hadde ingen spisser som holdt mål. I fjor hadde vi en trener som praktiserte "spark ballen så langt du klarer" fotball. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Skal LSK møte Molde i år? Isåfall får jeg problemer med å holde med noen. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Tromsø spillte bra igår, det må jeg si, men medalje er vel å ta i litte granne . En seier holder ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå