Playmaster Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Får gi progammet en ny sjanse jeg da. Det var jo tross alt dem's første progam og Edit: Mr.Skriveleif var innom Endret 1. mai 2004 av Playmaster Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Lesbingen tok oppmerksomheten bort fra alt hun sa Helt enig! Hehe.. forsåvidt litt enig. Men det var jo litt sjarmerende også. Ikke mange timene igjen nå. *Sitte klar med notatblokka* Det er lørdag idag.. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Lesbingen tok oppmerksomheten bort fra alt hun sa Helt enig! Hehe.. forsåvidt litt enig. Men det var jo litt sjarmerende også. Ikke mange timene igjen nå. *Sitte klar med notatblokka* Det er lørdag idag.. Veit. Drakk litt i går, og gjør aldri dette på Fredag - kun Lørdag. Derfor trodde jeg det var søndag i dag... Men.. IMORRA derimot! Da sitter jeg klar igjen! Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Maria's lesbing var ABSOLUTT ikke sjarmerende! Alt annet enn det, vi skal da vell ikke ha noen "søt" lesbedame som sitter å smiler fint og lurer på hvilke gaver vi fikk når vi kom til lvl 9! Jeg sier kast henne ut og gi oss en som kan noe. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Maria's lesbing var ABSOLUTT ikke sjarmerende! Alt annet enn det, vi skal da vell ikke ha noen "søt" lesbedame som sitter å smiler fint og lurer på hvilke gaver vi fikk når vi kom til lvl 9! Jeg sier kast henne ut og gi oss en som kan noe. Så enig.. Blir litt for mye lesping ja! Endret 3. mai 2004 av razh0r Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg synes lesbingen er litt søtt jeg Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Føler meg litt slem nå, vi mobber jo stakkars dama.. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Enig, det enste jeg tenkte på når jeg så hun var den der irriterende lesbingen. Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg synes lesbingen er litt søtt jeg Greit nok, du synes den var søt, men poenget mitt er at det ikke passer inn i det innholdet jeg ser for meg at programmet bør ha. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Enig, det enste jeg tenkte på når jeg så hun var den der irriterende lesbingen. Dere *vet* at det er forskjell på "lesping" og "lesbing" ikke sant? Jeg klarer ikke helt å se for meg at NRK viser særlig store innslag av lesbing i et program direkte relatert til dataspill. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Jeg synes lesbingen er litt søtt jeg Greit nok, du synes den var søt, men poenget mitt er at det ikke passer inn i det innholdet jeg ser for meg at programmet bør ha. Jeg synes det er litt synd at dere henger dere opp i lespingen ( cetram ). Må jo gå ann å ha en talefeil selv om man er på tv. Bare se på Pål Bang Hansen, hvem klager på lespingen hans? Den er blitt hans varemerke Jeg synes dere som mobber henne for talefeilen hennes burde kanskje holde munn. Endret 3. mai 2004 av StrongBad Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Det er ikke lespingen som er hovedpoenget, det er det at hun har ikke peiling på, og ser ikke ut som hun vil ha peiling på spill. Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Om du synes hun er søt, det er ditt problem. Personlig synes jeg ikke det i det hele tatt. Ble provosert av henne. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Om du synes hun er søt, det er ditt problem. Personlig synes jeg ikke det i det hele tatt. Ble provosert av henne. Du får lukke øynene og slå av lyden når hun snakker da vel... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Om du synes hun er søt, det er ditt problem. Personlig synes jeg ikke det i det hele tatt. Ble provosert av henne. La meg se om jeg forstår deg riktig. Blir du provosert pågrunn av hun er ei søt jente med talefeil eller at hun ikke kan noe om gaming ? Eller er det en kombinasjon Hvis jeg har misforstått så må du gjerne rette meg Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 For det første synes jeg ikke at hun var søt. For det andre synes jeg lesbingen var irriterende, jeg mistet fokus på det hun sa. Men hovedpoenget er som sagt at hun ikke kan noe om spill i det hele tatt (virket det i hvert fall som). Men folk får dømme henne som de selv vil, jeg sier bare min mening. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Syntes programmet var litt i ferskeste laget. Også nordpå da. Fysj. Men godt forsøk, stå på Her er noen ting JEG syntes dere burde ta en titt på: Anmeldelsene sa egentlig ikke stort mye om spillene Demoscene innslagene er kjempekjedelige Bilspill er møkkatreigt å se på tv Programlederen virket lite opplyst om spill generelt Introen var tam, dere kunne jo spiffet den opp litt med noe litt mer stilfult Ellers syntes jeg det funket greit for å være så tidlig ute Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hu lesba ikke.. hu lesper. On the other hand... hadde vært kult med litt lesbing. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Alle som gidd må sende klage e-mail til [email protected] . Be de skifte ut den damen før jeg flipper helt ut. Tar på mute hver gang camera blir rettet mot henne, hun er bare så irriterende.... (Det finnes en mengde problemer det er åpenbart feil å prøve å løse, dette er ikke et av tilfellene) Endret 9. mai 2004 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå