Gå til innhold

Spillprogram på NRK


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå må Nerd ikke overbelaste seg med omtaler. Bedre med et utfyllende program en et program som bare nevner omtrent alt som finnes av nyheter, demoer og omtaler. Da vil programmet vare lengre og ha litt større underholdningsverdi. Også viktig at dere frister seerne med noe "smågodt" til neste program :p

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke si noe om det glimrende lille, men utrolig fine spillet .kkrieger? Det 96 kb store spillet blir utvikla av demogruppa Farbrausch. Får sikkert nok info til å snakke 1 min om spillet i gamerNO sin artikkel:

 

http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=6775

 

:yes:

Regn med at slikt stoff som 96kb-spill blir dekket under demohjørnet. Jeg kan ikke garantere noe som helst, men er ganske sikker på at nerd skal, og vil, dekke slike ting i programmene sine framover.

 

forresten er det helt utrolig at de har klart å få et c++ programmert spill til å funke på 96kb. De farbrausch-folka er dyktige..

 

Ellers, kikk litt rundt på pouet.net Der er det masse snaxy fra demoscenen :)

Endret av _vamecum
Lenke til kommentar

Selv om programmet ikke er ferdig enda, må jeg si at jeg ble FRYKTELIG skuffet nå :cry:

 

For det første virket det hele veldig uorganisert... Lite med informasjon, og hva i alle dager var det derre "Spider" tullet? De hoppet jo rett til en gubbe som satt å klundret med en maskin og bare bablet om at en skulle "ta over browseren hans og gå videre" ?? *sukk*

 

For det andre: I alle dager skal de kun annmelde x-box og ps2 evt gamecube for da? Hva med pc spill?

Å annmelde kun til konsoll virker lite gjennomtenk etter min mening!

 

Hvis ingen kommer med noen bra kommentarer om dette programmet, så klarer jeg meg med Gamer.no jeg! MYE bedre ;)

 

Sorry hvis jeg tråkker noen på foten nå, men jeg ble litt frustrert over det programmet :(

Lenke til kommentar

Ble utrolig skuffet. Som du sa, syns det var litt uorganisert, og jeg syns at en av programlederene ikke var så veldig interessert i denne jobben.

 

Ellers så var det rart å se folk som jeg går på skole med på tv, og folk i fra de lokale spillsjappene. Litt uvant..

Får se, kan bli bra med tiden..

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Altfor liten skjerm ved visning av spill. Heller vis spillene over hele skjermen. Og få den dumme vote'en vekk fra høyrekanten. Den bruker for mye plass. Heller legg den nede en plass. MMS tullet passer heller ikke inn.

 

Litt rusten start ellers. Blir for lite fokus på den personen som snakker/anmelder. Burde heller ha mikrofoner på alle, siden det var vanskelig å høre hva de sa.

 

Terningkast: 3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...