djorgen Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Hvorfor ikke si noe om det glimrende lille, men utrolig fine spillet .kkrieger? Det 96 kb store spillet blir utvikla av demogruppa Farbrausch. Får sikkert nok info til å snakke 1 min om spillet i gamerNO sin artikkel: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=6775 Endret 21. april 2004 av djorgen Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Nå må Nerd ikke overbelaste seg med omtaler. Bedre med et utfyllende program en et program som bare nevner omtrent alt som finnes av nyheter, demoer og omtaler. Da vil programmet vare lengre og ha litt større underholdningsverdi. Også viktig at dere frister seerne med noe "smågodt" til neste program Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Pffft, jo mer jo bedre. Når man har et par timer går det jo ann å snakke om litt forskjellige ting... what about some... ? Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 ser ganske artig ut..... skal kanskje prøve det. må du være medlem der?? Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Hvorfor ikke si noe om det glimrende lille, men utrolig fine spillet .kkrieger? Det 96 kb store spillet blir utvikla av demogruppa Farbrausch. Får sikkert nok info til å snakke 1 min om spillet i gamerNO sin artikkel: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=6775 Regn med at slikt stoff som 96kb-spill blir dekket under demohjørnet. Jeg kan ikke garantere noe som helst, men er ganske sikker på at nerd skal, og vil, dekke slike ting i programmene sine framover. forresten er det helt utrolig at de har klart å få et c++ programmert spill til å funke på 96kb. De farbrausch-folka er dyktige.. Ellers, kikk litt rundt på pouet.net Der er det masse snaxy fra demoscenen Endret 23. april 2004 av _vamecum Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 er det nokon som veit om "nerd" vert sendt dirkete på web-tv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 bu-hu jeg har ikke nrk2 Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Kan kanskje minne folk om at dette programmet begynner nå kl 14.05 om jeg ikke tar het feil.. *skjekker avisa* .... Joa, i følge lokalavisen her starter programmet ganske snart Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Kan kanskje minne folk om at dette programmet begynner nå kl 14.05 om jeg ikke tar het feil.. *skjekker avisa* .... Joa, i følge lokalavisen her starter programmet ganske snart Jepp og hjemmesiden deres er oppe og.. (mulig den har vært det en stund da men) http://www.nrk.no/nerd/ Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Har hatt på NRK2 siden kl.12.00. Har holdt ut lenge, med tanke på at jeg ikke liker Metal.. Gleder meg litt må jeg si, kan bli bra, men kan også bli en total nedtur.. Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Selv om programmet ikke er ferdig enda, må jeg si at jeg ble FRYKTELIG skuffet nå For det første virket det hele veldig uorganisert... Lite med informasjon, og hva i alle dager var det derre "Spider" tullet? De hoppet jo rett til en gubbe som satt å klundret med en maskin og bare bablet om at en skulle "ta over browseren hans og gå videre" ?? *sukk* For det andre: I alle dager skal de kun annmelde x-box og ps2 evt gamecube for da? Hva med pc spill? Å annmelde kun til konsoll virker lite gjennomtenk etter min mening! Hvis ingen kommer med noen bra kommentarer om dette programmet, så klarer jeg meg med Gamer.no jeg! MYE bedre Sorry hvis jeg tråkker noen på foten nå, men jeg ble litt frustrert over det programmet Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Ble utrolig skuffet. Som du sa, syns det var litt uorganisert, og jeg syns at en av programlederene ikke var så veldig interessert i denne jobben. Ellers så var det rart å se folk som jeg går på skole med på tv, og folk i fra de lokale spillsjappene. Litt uvant.. Får se, kan bli bra med tiden.. Endret 25. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Meir speling, mindre snakking og irc kanskje vise PC spel online? lettare å organisere enn PS2 online, der mange ikkje har online på ps2(eller andre konsolla) maskina. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Dette var dårlige greier, blei kjedelig og anmeldelsene var så overflatiske at det eigentleg berre var dumt. Greit nok at det er norges første og eineste spel program på TV, men dette kunne absolutt bli gjort betre. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Altfor liten skjerm ved visning av spill. Heller vis spillene over hele skjermen. Og få den dumme vote'en vekk fra høyrekanten. Den bruker for mye plass. Heller legg den nede en plass. MMS tullet passer heller ikke inn. Litt rusten start ellers. Blir for lite fokus på den personen som snakker/anmelder. Burde heller ha mikrofoner på alle, siden det var vanskelig å høre hva de sa. Terningkast: 3 Lenke til kommentar
paladin Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Synes anmelderne ble avbrutt alt for mye med idiotiske spørsmål. Ble for dumt Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg synes det var morsomt med tilbakeblikk på Spider. Litt innkjøringsproblemer, men pytt-pytt det ordner seg når de får litt erfaring. For min del er ikke konsollspill spesielt interessant, men det blir vel mer variert etterhvert. Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Er utrolig mye teknikk som må til ...og alle spillanmelderne/programlederne er helt ferske. Det blir nok å gå seg til. Er enig med at pc spilling online vil være lettere å organisere og minst like underholdende å se på. Send gjerne inn ris og ros til [email protected] .... Lenke til kommentar
slash Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Programlederen blir den 18-årige Maria Larsen, og hun skal gripe inn og forklare vanskelige detaljer for vanlige seere for å forhindre programmet fra å bli for "nerdete". måtte gud forby at et program med navnet "NERD" skulle virke "nerdete" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå