Melfacion Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 hvis davy whatne hadde poppet opp i studio hadde jeg nok skrudd av isåfall, ser det for meg at han og mini sitter og diskuterer en WC3 match........... haha... nei, der må man nok ha Arne Scheie for at det skal bli greie på det Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 lenge leve høvdingen! Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg synes ikke det er rett uansett hvordan du vrir og vender på det, iallefall til den prisen som er på dagens interaktiv tv. Det finnes andre måter å tjene penger på f.eks. sponsorer som gir spill/programvare og maskinvare til programmet, eller andre sponsor måter. Å få ungdommer til å sende sms til de får skyhøge regninger er galt! Men seertall kan sikkert gi de litt penger, så alle som kan må følge programmet slik at de kan evt. få seg noen gode støttespillere. Kan ikke ha sponserer på nrk vet du og det er mer enn bare maskinvare og spill som koster penger... Jeg er bare glad vi får et spillprogram på tv i det hele tatt, og er enda mer glad for at jeg får være med å lage morroa. SMS er forresten en ganske bra måte å få programmet interaktivt på. Hører flere argumenterer for IRC og log system som man velger hva man skal paste ut, men jeg tror flere har tilgang til mobiltelefonen forran TV`en enn PC med internett og irc. Det er ingen som tvinger deg til å sende inn meldinger, hater du SMS og mobiltelefoner så kan du jo bare /ignore skinnet rundt. Men det blir selvfølgelig veldig morsomt om dere deltar i diskusjonene og sender inn spørsmål etc. til chatten. Hva syntes du er en fornuftig pris på sms til interaktive tv program btw ? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Får håpe hu Maria kan noe om spill, ikke bare er med pga av at hun er kvinne... Men etter intervjuet i DB tror jeg nok hun kan en del ja. Men navnet er fortsatt like teit, som jeg sa SLÅ OPP I ORDBOKA! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Hadde dere satt en fornuftig prisramme på dette hadde jeg vurdert å kanskje sende inn en kommentar i blandt. En fornuftig prisramme for meg er rundt 2,50kr. Å ta 10kr for dette er ikke forsvarlig, mener jeg. Endret 20. april 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 BLir det bare mulighet for spill via xbox og PS2, ikke data? Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Blir ikke noen servere til pcspill oppe i første program desverre, Men forhåpentligvis kommer det etterhvert. Spill som aq2,cs,scbw,q3 hadde vært geniale på tv Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ser dere satser på noobsa... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Argh... håper virkelig de blir å gå i reprise på nrk1 da.. har ikke nrk2 Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Argh... håper virkelig de blir å gå i reprise på nrk1 da.. har ikke nrk2 samme her. eg håper at dei vil sende det dirkete på web-tv, på den måten får eg og sjå det. er det nokon som veit om det vert sendt direkte på web-tv? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 http://www.aftenposten.no/kul_und/tv/article771464.ece Haaper det blir bra da OPS sorry moddis for daarlig beskrivelse av emnet..var stuptroett Når beguynner det og hviken dag er det?`dato? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Klokka 14.00 på Søndag Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Virklig dårlig valg av navn som mange har kommentert. Dere kunne tenkte dere litt om da. Ikke bare ta det første dere tenkte på. Men uansett. Får nå se iallefall ett program før jeg dømmer dere nord og ned eller hva det nå heter. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) SMS er forresten en ganske bra måte å få programmet interaktivt på.Hører flere argumenterer for IRC og log system som man velger hva man skal paste ut, men jeg tror flere har tilgang til mobiltelefonen forran TV`en enn PC med internett og irc. Det er ingen som tvinger deg til å sende inn meldinger, hater du SMS og mobiltelefoner så kan du jo bare /ignore skinnet rundt. Og sms er en perfekt måte å få ett spillprogram til å handle om hvilke biler som drar fra alle andre og få vite at "Plutten er den kjekkeste i hele verden, elsker deg av hele mitt hjerte. KozeHilzen Nurket" Dere kan vel drite i hele sms tullet bare? Det er ikke så viktig at det er "interaktivt". Interaktiviteten kan jo være at dere spiller mot seerne... Personlig synes jeg at sms er med på dra programmet ned i kategorien useriøs-tv. Men programmet som ide er genialt, og kommer selvfølgelig alt for sent Endret 21. april 2004 av Rookie_NO Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Enig, med mindre dere fjerner alle "dating"-sms'er så er et chattesystem ubrukelig.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Enig, med mindre dere fjerner alle "dating"-sms'er så er et chattesystem ubrukelig.. Huff ja. Snur trenden seg over til slike sms'er så finner jeg Power knappen på fjernkontrollen! Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hvis vi tar imot nok saklige smser er det VELDIG stor sjangse til at dating smsene blir sensurert bort... kan ikke garantere noen pris på smsene, men tror ikke det blir så veldig dyrt. kan komme tilbake til det senere... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Hvertfall tar dere bry til å spørre oss gamere Og kan dere skrive om spillet IcyTower? Her er linken til de som har laget det. Litt bra freeware skader jo ikke Endret 21. april 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hvis vi tar imot nok saklige smser er det VELDIG stor sjangse til at dating smsene blir sensurert bort... kan ikke garantere noen pris på smsene, men tror ikke det blir så veldig dyrt. kan komme tilbake til det senere... Høres bra ut. Kommer ikke til å sende inn sms selv. liker ikke den slags interaktivitet med tanke på pris pr.mld... Men dersom det blir en IRC kanal stiller jeg opp Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Hvertfall tar dere bry til å spørre oss gamere Og kan dere skrive om spillet IcyTower? Her er linken til de som har laget det. Litt bra freeware skader jo ikke Elyas Machera: kan ikke du please ta å maile det tipset over til [email protected] ? skriv litt om IcyTower hva det går ut på etc. Er nok veldig mulig at vi tar det med, jeg elsker freeware spill edt: Skrivefeil (tror jeg trenger briller) Endret 21. april 2004 av SmalHans @ NRK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå