Gå til innhold

Spillprogram på NRK


Anbefalte innlegg

Regner med at noen så dette programmet i dag.. Derfor

må jeg bare sette en ripe i han som testet Ninja Gaiden!

For han var absolutt faretruende dårlig! Dette er jo en skam

for spillet... Han skulle vise hva spillet gikk ut på, og når han

hadde spilt i 10min uti første bane, klarte han å falle helt ned

på begynnelsen igjen! Han var bare ELENDIG! :(

Hvordan han spiller har da vel ikke noe med Anmeldelsen av spillet å gjøre, har det vel? :dontgetit:

Nope, særlig ikke når man spiller&snakker samtidig. Folk som argumenterer slikt framstår som litt merkelige.

"Han var lol fordi han datt ned når han anmeldte spillet!!!1111!!11"

,er en uttalelse som ikke akkurat gir inntrykk av å komme fra den skarpeste kniven i skuffa.

 

;)

:p

Han var lol? :dontgetit: Tror ikke du er så veldig skarp du heller :hmm:

 

 

Nope, særlig ikke når man spiller&snakker samtidig.

Hva med å ikke anmelde OG spille samtidig da? Kanskje spille inn en tape der han spiller på forhånd...? Så kan han heller snakke ordentlig, i tillegg til ikke å spille rævva på TV?

 

Gå å tygg på den din _vamecum grinebiter! :scared:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:roll:

 

Hvis du ikke liker det så slutt å gnål å skru over til en annen kanal..

Nå må nå du slutte med de moral prekenene dine... Bare sier ting

som kan forbedres... Jeg har tenkt å kjøpe spillet, derfor er det

ofte informativt å se en anmeldelse av spillet. Da er det også litt

kjipt når anmelderen skal vise litt av spillet, men klarer å falle ned

til begynnelsen 5-6ganger så man ikke får sett noe av spillet!

Lenke til kommentar
Pøh.. Les anmeldelser på nettet, og se på blider.. Spørr om å få prøve spillet i butikken før du kjøper.  ;)

Eller bare se en god anmeldelse på TV? :dontgetit:

Ser ut til at du blir temmelig negativt provosert av det, så jeg ville ikke gjort det hvis jeg var deg :p

Lenke til kommentar
Pøh.. Les anmeldelser på nettet, og se på blider.. Spørr om å få prøve spillet i butikken før du kjøper.  ;)

Eller bare se en god anmeldelse på TV? :dontgetit:

Ser ut til at du blir temmelig negativt provosert av det, så jeg ville ikke gjort det hvis jeg var deg :p

Blir ikke provosert av det... Mener bare at de kunne forbedret denne delen... Gå og legg degg.. 12-åringer burde ikke være oppe så lenge :p

Lenke til kommentar
Pøh.. Les anmeldelser på nettet, og se på blider.. Spørr om å få prøve spillet i butikken før du kjøper.  ;)

Eller bare se en god anmeldelse på TV? :dontgetit:

Ser ut til at du blir temmelig negativt provosert av det, så jeg ville ikke gjort det hvis jeg var deg :p

Blir ikke provosert av det... Mener bare at de kunne forbedret denne delen... Gå og legg degg.. 12-åringer burde ikke være oppe så lenge :p

12-åring? Hva får deg til å si det da?

Mener du "påstandene" mine er så _barnslige_?

Jaja, skal ikke prøve å snakke deg til fornuft, for det går nok ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4561234

En ting dere skal vite om anmeldelsene av spill på Nerd er at det er vanvittig mye mer tidkrevende å lage video av spillet på forhånd. Dessuten ville det ta unødvendig lang tid for oss å lære opp alle anmelderne til å redigere. Vi er helt og holdent klar over at resultatet ofte blir bedre av å gjøre opptak, men etter en vurdering, tid kontra kvalitet, har vi bestemt oss for å i hovedsak basere oss på direktesendte anmeldelser. Selvsagt kommer vi til å gjøre opptak noen ganger, når vi ser at tiden strekker til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4561234
Er vel stort sett bare jeg som kan redigere av de som anmelder spill ? ;)

Du har stort sett rett, men kan redigere jeg og. :w00t:

Bruker bare litt lengre tid. :p

Endret av Slettet+4561234
Lenke til kommentar
En ting dere skal vite om anmeldelsene av spill på Nerd er at det er vanvittig mye mer tidkrevende å lage video av spillet på forhånd. Dessuten ville det ta unødvendig lang tid for oss å lære opp alle anmelderne til å redigere. Vi er helt og holdent klar over at resultatet ofte blir bedre av å gjøre opptak, men etter en vurdering, tid kontra kvalitet, har vi bestemt oss for å i hovedsak basere oss på direktesendte anmeldelser. Selvsagt kommer vi til å gjøre opptak noen ganger, når vi ser at tiden strekker til.

Nerd er jo tross alt et TV-program, så dere burde kanskje

ofre litt da for å få et bra program? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4561234
En ting dere skal vite om anmeldelsene av spill på Nerd er at det er vanvittig mye mer tidkrevende å lage video av spillet på forhånd. Dessuten ville det ta unødvendig lang tid for oss å lære opp alle anmelderne til å redigere. Vi er helt og holdent klar over at resultatet ofte blir bedre av å gjøre opptak, men etter en vurdering, tid kontra kvalitet, har vi bestemt oss for å i hovedsak basere oss på direktesendte anmeldelser. Selvsagt kommer vi til å gjøre opptak noen ganger, når vi ser at tiden strekker til.

Nerd er jo tross alt et TV-program, så dere burde kanskje

ofre litt da for å få et bra program? :dontgetit:

Vel. Nerd er egentlig en hyrid mellom et TV-program og pause-TV. Dette er et prøveprosjekt fra NRK sin side, og vi har dermed ikke allverden av ressurser å ta av. Vi har bare 1 person som jobber full tid med dette.

 

Alle som er involvert jobber allerede helt sinnsykt mye for å få programmet så bra som det allerede er, men alle tips og forslag til forbedring blir selvsagt lest og eventuelt tatt notis av. Det fins alltid rom for forbedringer innenfor de rammer som er satt, og målet må være å få alt perfekt.

 

Forstå meg ikke feil her. Ønsker ikke å sitte og syte og klage på at vi har for mye å gjøre. Det er tross alt utrolig morsomt å holde på med.

 

Helt kongelig at vi får så mye respons på det vi driver med, både her på forumet til gamer.no og på vårt eget forum på nrk.no/nerd. Og takk til alle dere som har orket å sende mail til oss med forslag, bidrag, ris og ros osv. Fortsett med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...