TCi Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Det er ingen som tvinger dere til å se programmet. Om dere ikke liker lespingen så slå av eller ignorer det. Fatter ikke hvordan dere gidder bry dere. Tenk dere hvis dere selv lespet og hadde vært programleder og fått slike kommentarer. Endret 9. mai 2004 av TCi Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 For de som får inn Svensk tv2 så kan jeg vel anbefale spill programet deres. Kontroll. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 For de som får inn Svensk tv2 så kan jeg vel anbefale spill programet deres. Kontroll. Hva er sendetidene for dette programmet da? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 For de som får inn Svensk tv2 så kan jeg vel anbefale spill programet deres. Kontroll. Hva er sendetidene for dette programmet da? Mandager kl 20:30. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Ja. Kanskje jeg skulle hatt med det http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?artQue...d=8802&a=131733 Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg sendte en mail, håper mange gidder å gjøre det samme. Stor oppslutning hjelper alltid. Lenke til kommentar
Gigant Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 jeg synes at dem delte ut for mange sjorther jeg 5 i et program Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Er jo ganske god reklamasjon det da, programet blir fortere kjent på den måten Stå på nerd. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg sendte en mail, håper mange gidder å gjøre det samme. Stor oppslutning hjelper alltid. Godt jobbet Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 uh..i dag blir det mye e3 stoff Lenke til kommentar
Blax Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 uhh??det er jo bare bra det da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Greit nok at ting går litt tregt i starten. Men hele programmet var egentlig uinteressant, lite engasjerende og kan ikke sammenliknes med SVT sitt spillprogram. Og navnet Nerd er jo idiotisk, sier kanskje mest om folka foran kamereraet. I dag spiller jo nesten alle dataspill i en eller annen form. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Regner med at noen så dette programmet i dag.. Derfor må jeg bare sette en ripe i han som testet Ninja Gaiden! For han var absolutt faretruende dårlig! Dette er jo en skam for spillet... Han skulle vise hva spillet gikk ut på, og når han hadde spilt i 10min uti første bane, klarte han å falle helt ned på begynnelsen igjen! Han var bare ELENDIG! Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Regner med at noen så dette programmet i dag.. Derformå jeg bare sette en ripe i han som testet Ninja Gaiden! For han var absolutt faretruende dårlig! Dette er jo en skam for spillet... Han skulle vise hva spillet gikk ut på, og når han hadde spilt i 10min uti første bane, klarte han å falle helt ned på begynnelsen igjen! Han var bare ELENDIG! Hvordan han spiller har da vel ikke noe med Anmeldelsen av spillet å gjøre, har det vel? Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Regner med at noen så dette programmet i dag.. Derformå jeg bare sette en ripe i han som testet Ninja Gaiden! For han var absolutt faretruende dårlig! Dette er jo en skam for spillet... Han skulle vise hva spillet gikk ut på, og når han hadde spilt i 10min uti første bane, klarte han å falle helt ned på begynnelsen igjen! Han var bare ELENDIG! Hvordan han spiller har da vel ikke noe med Anmeldelsen av spillet å gjøre, har det vel? Nope, særlig ikke når man spiller&snakker samtidig. Folk som argumenterer slikt framstår som litt merkelige. "Han var lol fordi han datt ned når han anmeldte spillet!!!1111!!11" ,er en uttalelse som ikke akkurat gir inntrykk av å komme fra den skarpeste kniven i skuffa. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Når han skal vise kva spelet går ut på så er det lite strategisk å falle ned Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Når han skal vise kva spelet går ut på så er det lite strategisk å falle ned men det er ikkje så lett og spele, snakke og sjå i kameraet samtidig. men det er klart at det var uheldig at han datt ned. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 i dag var det mye bedre, faktisk underholdene!!! ninja gaiden så jo bare helt fett ut!, synd d ikke kommer til ps2..... e3 stoffet var bra.....men hadde håpet på litt fra mgs3, kommer d neste gang??? bare stå på og hold standaren oppe!!!ha en kul 17.mai.... ps: han nintendo fyren på pressekonferansen var en grell fyr!!! Lenke til kommentar
Heales Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 i dag var det mye bedre, faktisk underholdene!!! ninja gaiden så jo bare helt fett ut!, synd d ikke kommer til ps2..... e3 stoffet var bra.....men hadde håpet på litt fra mgs3, kommer d neste gang??? bare stå på og hold standaren oppe!!!ha en kul 17.mai.... ps: han nintendo fyren på pressekonferansen var en grell fyr!!! Jo, men han var dog 10 ganger mer spennende enn den søvndyssende personen som skravlet tall i en time på Sony pressekonferanse. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 mulig det...jaja, ds så jo litt kul ut da med touch screen, men jeg tror det blir litt uvant + at jg ikke tror de får til trådløs spilling over nett.....satser på at psp setter en ny standard innen håndholdte konsoler, blir fett å se på filmer og spille på bussen....bra grafikk også. anbefaller alle å se metal gear acid videoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå