The Terminator Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Kameraet har 640x480.... videofunksjonen kjører....? Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Kameraet har 640x480.... videofunksjonen kjører....? jeg er ganske sikker på at det er en standard for videoer på mobil, og at denne standarden er 176x144. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Huff! Kan du virkelig se noe med så lav oppløsning? Spesielt med tanke på at video er til for å ta opp bevegelse, og gjerne på litt lengre avstand enn med profilbilder. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Huff! Kan du virkelig se noe med så lav oppløsning? Spesielt med tanke på at video er til for å ta opp bevegelse, og gjerne på litt lengre avstand enn med profilbilder. Tja, man ser jo noe. Men det er jo ikke denne oppløsningen som er flaskehalsen, med tanke på at skjermen til den konkrete mobilen er 128x128 pixler, og ikke engang hele skjermen brukes til å vise videoen. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Foreslår at mobilprodusentene kan skille kamera og mobil fram til de kan komme med noe av kvalitet! Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Foreslår at mobilprodusentene kan skille kamera og mobil fram til de kan komme med noe av kvalitet! Det var tåpelig at det kom svart/hvitt TV'er. De kunne likesågodt ventet til de klarte å lage fargeskjermer. Det var unødvendig å begynne å selge digitalkameraer før de nådde 2 mpixler, burde ha ventet til kvaliteten var perfekt før de begynte å selge kameraene. T68i og T300 osv burde ikke hatt fargeskjerm siden de kun har 256 farger uansett, vi kunne likesågodt hatt svart/hvitt skjerm intill de klarte å lage skjermer med 65 tusen farger. Håper du skjønner hva jeg mener. Endret 13. april 2004 av arehei Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 forstår godt hva du mener, og selvsagt har du et godt poeng. Men, jeg synes det er litt bortkasta plass (inni mobilen) til ting som fungerer dårlig. De kunne heller brukt plassen på å legge til f.eks. blåtann og andre brukbare ting. Lenke til kommentar
Term Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Problemet er bare at kamera selger bedre enn bluetooth. Ikke alle som er like opptatt av BT. Gleder meg til jeg får satt opp BT settet mitt i bilen. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Kameraet har 640x480.... videofunksjonen kjører....? jeg er ganske sikker på at det er en standard for videoer på mobil, og at denne standarden er 176x144. Oppløsningen er nok 128*96. er ihvertfall det jeg får når jeg filmer med 6230... Ganske dårlig men du ser hva du har filmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå