obese Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 jeg har en compaq presario der strømkabelen kun får kontakt hvis jeg presser den enten til høyre eller venstre (kun en som funker av gangen). håper det bare er kabelen som må skiftes, noen som vil synse litt? Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Prøv med ny kabel først (rimeligste alternativ). Hvis ikke det hjelper må du enten få noen med litt peiling på elektronikk til å lodde bruddet i koblingspunktet på psu, evt. kjøpe nye powersupply. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 sikkert brist i lednig ja! Opplevd det spesielt med hodetelefoner på bærbare cd/walkman etc.. Ofte at lednigen får litt føff behandling på slikt utstyr. Så om du ikke vil kjøpe ny så må du nok frem med tapetkniv & tape her! Evt. om brudde er så langt inn mot pluggen så bør den pluggen byttes. Snar løsning er jo å bøye den over seg selv å sette på en tape. lykke til! Lenke til kommentar
obese Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 jeg finner på nye versjoner daglig for å få liv i pcen. som regel ender jeg opp med å bruke en hånd den første halvtimen, for jeg HOLDER pluggen til det blir nok strøm i den men jeg har en ny laptop, denne er 2 år gammel, som jeg har tenkt å hive ut vinduet og danse på graven til den. høres ut som en jetmotor med dårlige kulelager når den hviner og hyler og bråker. lager MYE lyd. den nye er centrino, takk gud for det. men jeg tenkte kanskej å selge denne å bruke pengene på en hore ellernoe. laptoper holder seg jo litt i verdi. får kanskje par tusen for den, hvis jeg finner en idiot på qxl. eller så gir jeg den til søstra mi og driter i hora. Lenke til kommentar
obese Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 hvor finner jeg compaq-ledning? den har tre plugger ut fra strømforsyningen Lenke til kommentar
geokri Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 den får du hos de fleste som selger compaq. Telehuset, Elkjøp osv. Kalles en MIckey Mouse kabel den ser ut som mikke hvis du ser på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå