Gå til innhold

Hjelp med Videresending

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som kan hjelpe meg meg ett script eller lignende så jeg kan videresende all trafikk fra ett domene (web adresse ) til ett annet (Annen web adresse). Feks bruker går til www.xxx.no men havner på www.yyy.no

Gjærne på en enkel måte da det ikke skal være permanent, men det skal byttes litt på hvem domene som skal ha trafikken(men bare den første web adressen skal offentliggjøres). Hadde også vært fint om det gikk an og fikse dette uten og måtte fjærne noe eller gjøre om noe på den første web siden da somsagt dette (muligens) skal gjøres ofte, og jeg ikke vil måtte laste opp hele web'en for hver gang.

Håper det er noen skarpe hoder der ute som kan sende meg i riktig retning.

cdr_no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker Frontpage 2003

Er dette noe som skal kunne limes inn på index fila eller ???

(prøvde og lime inn men funka ikke...satte selvfølgelig inn riktig adresse)

Men det er vell noe i denne duren jeg er innteresert i visst det er mulig....noen enkle linjer jeg kan lime inn så brukere ikke engang rekker og se innholdet i den første siden men blir sendt direkte til den andre siden, eller noen linjer i en ny index fil så jeg bare kan bytte index fil når den skal rerutes

Endret av cdr_no
Lenke til kommentar

ok Eeh Funker dette på alle web servere ? mener .php

er det mye som må inn i fila ?

Kansje mye og be om ...men, da jeg er helt grønn på dette her hadde jeg satt utrolig stor pris på om du kunne gi meg ett eksempel...feks

om du kan skrive det som trenges i fila for og sende fra www.xxx.no til www.yyy.no

Lenke til kommentar
Sansyligvis er det bare jeg som roter, men jeg finner ikke det jeg er ut etter..

<?php
header("Location: http://www.example.com/"); /* Redirect browser */

/* Make sure that code below does not get executed when we redirect. */
exit;
?>

Den koden er jo noe av det jeg er ute etter. men jeg ønsker bare å videre sende eks.:opera brukere videre til ("Location:"). ikke alle..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...