Ordinær Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Når jeg prøver og åpne nedlastede mapper i BF 1942, bare lukker hele spillet seg. jeg har prøvd og re-installere men funker ikke. hva bør jeg gjøre? ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 12. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 først må du slette alle spor etter bf så instalerer du bf 1942 så går du på internett å laster ned den nyeste patch 1,6 eller hva den nyeste er (noen av dem er oppdateringer fra for eks 1.1 til 1.5 osv du må installere en hel mappe eller 1.1 +1.1-6.0 update da blir det 2 mapper. skjønte det? når det er ferdig går du å laster ned desert combat 0,7 da må du også laste ned 0,6 først..så oppgradere med 0,7 punkbusers burde du ha. så det ikke blir cheat theallseeingeye er et bra bf prog da velger du land så trykker update så finner den alle bf serverene i det landet på nett + at den kommer automatisk med nye filer du kan laste ned Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Battlefieldposter skal i Battlefieldforumet. Det er derfor det er her. Flyttes Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Har ikke noe å tilføye her!! MVH Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå