Ordinær Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Hei Jeg har tenkt og ønske meg en bærebar datamaskin til komfirmasjonen og jeg lurte på om dere tror det vil finnes noen rimlige bærebare datamaskiner som kan funke fint på spilling? Jeg har undersøkt litt og funnet ut at det ikke er noen bærebare datamakiner med mer en 64 mb skjermkort minne. og selv om jeg ikke vet så mye om hardware, er vel 64 mb litt lite til litt nyere spill. siden jeg kommer til og bruke mye av tiden på den til å spille. Så når vi er i sånn september, har vi fått litt bedre skjermkort minne da kanskje? Endret 12. april 2004 av Do_the_Bender Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) det finnes allerede laptoper med 256mb mine, Whitebox selger dette dell selger med 32, 64 og 128 og rekken går lengre. ta deg en titt på Barbara søstersiden til hw.no, men kun om bærbare Endret 12. april 2004 av fredriku Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 gå på psdata.no , http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=105...lAction=details vurderer denne selv Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Den var ikke så dårlig. Men kanskje litt for dyr. men den blir nok billigere Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Ordene "billig" og "rask" er to ord som svært, svært sjelden kan brukes i samme setning. Skal du ha en laptop til spilling av nyere spill, vær forberedt på å betale ut av nesen. Det hadde vært greit om du gav en sum som folk kan forholde seg til. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Whitebox.no sitt tilbud på cl1557 er vel det "billigste" du får av en spill-bærbar i dag.. I tilleg er det en centrino maskin, så den er støyfri og god.. Også testet på dinside.no Lenke til kommentar
obese Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 mr do the bender, når du skal kjøpe laptop, må du huske at prisen går veldig opp pga at størrelsen går veldig ned. skal du spille med en laptop må du forvente å ligge på det øvre prissjiktet, dvs. over 12000 kroner. videre er det viktig å huske på andre faktorer som er viktig, og noe alle med laptop vet, er at varme og støy er to veldig irriterende ting i lengden, og hvis du da velger centrino-pc vil også prisen gå ytterligere opp. tenk på hva som er viktig for deg, er det pris eller ytelse. du kan ikke få begge. du må velge en av delene. skal du kun spille, bør du virkelig heller kjøpe en stasjonær, med mindre du får 15000 kr i konf. noe du sikkert gjør uansett husk at etter to år er pcen din så godt som verdiløs, men det finnes mer vettige ting å bruke det lille du får av penger på. gå ut å lek, ikke sitt foran pcen Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 gå på psdata.no , http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=105...lAction=details vurderer denne selv Nice Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Alienware leverer faktisk "bærbare" P4EE.. Trøste og bære Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hva med en Dell inspiron 8600? Den får man jo for ca. 12000 (med moms, uten frakt) med ATi 9600 pro og ellers ganske ålreite specs... Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg har selv bestillt Dell Inspiron 9100, med de specsene du ser nedenfor. Det er en veldig god erstatning til en stasjonær, men den er da ganske stor, (4.1kg) Jeg vil også gå ut ifra at den støyer litt, men slikt bryr ikke meg......Den har som sagt veldig gode komponenter, men du må ut med ca 20 000 for å få den, med de specsa du ser under....ellers er jo whitebox'ene gode da... Lenke til kommentar
iNas Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hei, husk at om du faller for fristelsen og kjøper en Celeron PC - så er du nærmest nødt til å ha 512MB RAM. That's it! Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 IKKE kjøp celeron, det yter ikke godt nok Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Selv kjøpte jeg en 350 mhz pentium 2 til komfen for fem år siden... Ga 16.000. Selv om jeg vet at det er slik utviklingen er, sitter jeg likevel og føler meg som en idiot Men den nye whiteboxen ser jævlig bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå