Gå til innhold

Bærebare datamaskiner om noen måneder

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har tenkt og ønske meg en bærebar datamaskin til komfirmasjonen og jeg lurte på om dere tror det vil finnes noen rimlige bærebare datamaskiner som kan funke fint på spilling?

Jeg har undersøkt litt og funnet ut at det ikke er noen bærebare datamakiner med mer en 64 mb skjermkort minne.

og selv om jeg ikke vet så mye om hardware, er vel 64 mb litt lite til litt nyere spill.

siden jeg kommer til og bruke mye av tiden på den til å spille.

Så når vi er i sånn september, har vi fått litt bedre skjermkort minne da kanskje?

Endret av Do_the_Bender
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mr do the bender,

når du skal kjøpe laptop, må du huske at prisen går veldig opp pga at størrelsen går veldig ned.

skal du spille med en laptop må du forvente å ligge på det øvre prissjiktet, dvs. over 12000 kroner.

videre er det viktig å huske på andre faktorer som er viktig, og noe alle med laptop vet, er at varme og støy er to veldig irriterende ting i lengden, og hvis du da velger centrino-pc vil også prisen gå ytterligere opp.

tenk på hva som er viktig for deg, er det pris eller ytelse.

du kan ikke få begge. du må velge en av delene.

skal du kun spille, bør du virkelig heller kjøpe en stasjonær, med mindre du får 15000 kr i konf.

noe du sikkert gjør uansett

husk at etter to år er pcen din så godt som verdiløs, men det finnes mer vettige ting å bruke det lille du får av penger på.

gå ut å lek, ikke sitt foran pcen ;)

Lenke til kommentar

Jeg har selv bestillt Dell Inspiron 9100, med de specsene du ser nedenfor. Det er en veldig god erstatning til en stasjonær, men den er da ganske stor, (4.1kg) Jeg vil også gå ut ifra at den støyer litt, men slikt bryr ikke meg......Den har som sagt veldig gode komponenter, men du må ut med ca 20 000 for å få den, med de specsa du ser under....ellers er jo whitebox'ene gode da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...