Ed Hunter Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Imorgen trekker de vinneren i PS-data sin konkuranse! Håper eg vinner!! Pc'en er jo satt sammen av mykje av det FETESTE på markedet!! Kom fram til 28358,- i løse komponenter i samme butikk! Tundra må vel ha ein solid markedsføring bak dette. Uansett vinner! God natt alle sammen og lykke til Mvh Espen Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 klokken er jo over 12, da trekker de vel i dag da? Lykke til, og tvi tvi Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 13 = ulykkestal bra eg ikkje er overtroisk Lenke til kommentar
meeg Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 NN fra YY har vunnet! Noen som kjenner han/henne? Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Ei Kjersti Lihaug var det som vant... Snufs, slapp en restskatt på 5000 idag. Var sikker på at dette var lykkedagen min Lenke til kommentar
arcade Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det var en jente fra Bergen som vant Påskens PC-vinnerPS Data takker for en enorm respons under påskens PC-konkurranse. PS Data gratulerer Kjersti Lihaug fra Bergen trukket ut som den heldige vinner av en råsterk Tundra PC. Med PC-en følger tre års garanti og fri telefonstøtte i hele pc-ens levetid. Tundra PC er skreddersydd og produsert ved Norges største pc-fabrikk i Arendal. Arcade Lenke til kommentar
fAight Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Gratulerer Kjersti Lihaug! tuuut tuuuut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå