bishop Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hei! Jeg er på jakt etter et bra STEREO lydkort. Trenger ikke bøttevis av kanaler, thx osv, men trenger bra stereolyd til avspilling av CD'er og høykvalitets MP3 på et kraftig anlegg som brukes i en idrettshall. Noen gode ideer? Holder kanskje standard lydkort som følger med pc'en til dette eller trenger jeg noe ekstra? Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Holder kanskje standard lydkort som følger med pc'en til dette eller trenger jeg noe ekstra? Tror neppe et standard kort er noen godt nok til et slikt formål, eller kanskje jeg tar feil(?). Lenke til kommentar
moho Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hvis folk skal trene samtidig som de hører på musikken holder det kanskje med det som følger med pcen? Skal det brukes til store lyttestunder derimot holder det kanskje ikke.. Lenke til kommentar
Lolcat2016 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Et liknende spørsmål er blitt stilt i denne tråden. Jeg vil personlig anbefale Soundblaster Audigy 2. Bra stereolydkvalitet for pengene. Lenke til kommentar
Haanz Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 eg vil anbefale andre kort som M-Audio Audiophile. www.procom.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå