scoot Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 OLD! Men deilig sang thought ! ;P Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg har hatt den en god stund, men har ikke gått inn for å få folk hektet hehe. Jeg logget på irc her om dagen og fikk beskjed om hva jeg hadde gjort. Folk hadde sittet 13 timer i strekk og hatt den på repeat visstnok Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Sa-DO! Must...jump.....I..have...no.....free.....will-will-will-will-will*skraaaap*wiiiiiiiiiieeeeeeuuuuuuuooooooooolllll........(type kasettspiller som går ut på batteri) Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 my head...poof..kortsluttningen..ahh,, sikringsboks gjør meeg en tjeneste. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 den der skal jeg sette på fult volum på skolen og låse døren til stereoanlegget . syk sang Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 eyyy.. takker, hoppesangen har jeg leita etter lenge Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 hahaha, ikke diss hoppesangen da! Har hatt den lenge å spilt ofte.. er jo genial!! /me techno fan, hehe. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hva er det som er så gale med den sangen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå