andreas88 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Bad directSound driver. please install proper dreivers or select another device in configuration. Error code: 88780078 Dette kommer fram da jeg prøver å spille musikk via winamp og windows mediaplayer. Jeg har prøvd å innstalere en ny driver men ingen forandring skjer..?! Vet noen hva jeg skal jøre?? Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Installer siste versjon av DirectX. Det bør hjelpe ettersom DirectSound er en del Av DirectX Endret 12. april 2004 av Jon-d Lenke til kommentar
andreas88 Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Installer siste versjon av DirectX. Det bør hjelpe ettersom DirectSound er en del Av DirectX Har jort d..d funket ikke..!! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hvilket lydkort har du? Kjør en Dx diagnostikk og se om det er noen problemer der, eventuelt gå inn på akselerasjon og enable den. Men selvsagt , prøv også å se etter på enhetbehandlin og sjekk hvilken enhet som brukes for å spille av musikk, kan jo godt være at det er det integrerte lydkortet eller noe annet rart som du ikke bruker. Sørg for at dette også er riktig innstilt. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 select another device in configuration Gjort det da? Lenke til kommentar
andreas88 Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 select another device in configuration Gjort det da? Jeg har et intregrert lydkort på epox-8rda3+. surround 5.1 Jeg vet ikke kordan jeg select another device in configuration.. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 select another device in configuration Gjort det da? Jeg har et intregrert lydkort på epox-8rda3+. surround 5.1 Jeg vet ikke kordan jeg select another device in configuration.. i winamp går du på preferences->plugins->input->directsound->velger lydkortet ditt i den "dra-ned"-boksen der. test om alt funker Lenke til kommentar
andreas88 Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 select another device in configuration Gjort det da? Jeg har et intregrert lydkort på epox-8rda3+. surround 5.1 Jeg vet ikke kordan jeg select another device in configuration.. i winamp går du på preferences->plugins->input->directsound->velger lydkortet ditt i den "dra-ned"-boksen der. test om alt funker D e ikke nåkka directsound på input, mn d står på output..mn sjønnte ikke ka æ skulle jøre..! Men æ trur ikke d e probleme..musikken funke ikke i windows media player heller....!! Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Kva slags maskin har du? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har du siste nForce2 drivere installert? Lenke til kommentar
andreas88 Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Har du siste nForce2 drivere installert? Ja, jeg har prøvd å innstalere flere forskjellige drivere, Maskin: 120gb 9600xt twinmos1024 amdxp3200 HK: epox-8rda+ Er d noen som sjønner hva som kan ha skjedd?..har akuratt formatert så hadde jeg mista cd-rommen fra epox så jeg måtte innstalere driverene fra nett.' Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 select another device in configuration Gjort det da? Jeg har et intregrert lydkort på epox-8rda3+. surround 5.1 Jeg vet ikke kordan jeg select another device in configuration.. i winamp går du på preferences->plugins->input->directsound->velger lydkortet ditt i den "dra-ned"-boksen der. test om alt funker D e ikke nåkka directsound på input, mn d står på output..mn sjønnte ikke ka æ skulle jøre..! Men æ trur ikke d e probleme..musikken funke ikke i windows media player heller....!! sorry skrev feil, skulle være input Lenke til kommentar
qwert Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 HK: epox-8rda+ epox-8rda3+ Bestem deg. Hvis det førstnevnte: Last ned nye drivere her. Om det andre: Drivere finnes her. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Har same problemet som andreas88 , korleis kan eg fikse det? Endret 13. april 2004 av Zernick Lenke til kommentar
andreas88 Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 epox-8rda3+ Bestem deg. Hvis det førstnevnte: Last ned nye drivere her. Om det andre: Drivere finnes her. D var d siste...jeg har ikke tenkt på d engang..Det har vært flere speialister hæ og prøvd seg, men har konstantert at det var en feil med lydkortet..!! Takk skal du ha.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå