magnus85 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Memory stick DUO, hva vil det si? MMC? Ser at K700 ikke vil ha støtte for det, litt merkelig egentlig men! Fint om noen gidder å skrive hva som er nyere og hva jeg bør glede meg til på den telefonen, det jeg vet fra før av er; 1.3mp kamera 3D java <--- men hva er det? Nytt grensesnitt og nye menyer, men er det noe mer? Isåfall hva? Endret 13. april 2004 av enden Lenke til kommentar
voluz Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Finner vel en god del om K700 på denne linken (et stykke ned på siden). (Du skriver forresten S700 i emnet, mener du den så finner du info her.) Når det gjelder MemoryStick DUO så er det en liten utgave av den vanlige MemoryStick'en til SONY - og altså ingen MMC nei - det er en helt annen minnekorttype. MemoryStick DUO er kjent for å være DYRT og LITE. Du betaler det samme for 128 MB DUO-minne som 512 MB SD-minne f.eks. Men liten vei utenom da - siden Sony Ericsson jo er en Sony-greie, og de vil kun bruke sitt eget (dyre) minne. Men Sony Ericsson-telefonene er jo så bra at man kan nesten ikke komme utenom dem til tross for dette! Også kommer det sikkert større kort enn 128 MB etterhvert da.... men stangnert litt på 128 ser det ut til. Prisen ligger rundt 7-800 kroner, men faktisk sett det ned i "sinnsyke" 400,- også. Endret 12. april 2004 av voluz Lenke til kommentar
levlex Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Siden jeg lekte meg litt med den på CeBit tar jeg meg den frihet å skrive noen ord. Med både K700 og S700 lanserer Sony Ericsson et nytt menysystem som er en del forandret fra hva vi har i dag. Dette dreier seg om et eget ikon for MP3-spiller og et eget ikon for radio. Ellers er ikonene forandret og laft til en del effekter. (Ikonene slider over til hverandre osv) Du nevner 3D java. Dette betyr egentlig bare at begge telefonene vil ha støtte for 3D-spill. For eksempel var den K700 jeg lekte meg med utstyrt med et tennisspill som var veldig realsistisk. Man snakker nesten om Playstation 1-grafikk. Både K700 og S700 har noen formidable skjermoppløsninger. K700 har 220x176 som er det samme som vi finner på SX1. Men her er det snakk om en mye mindre skjerm så bilder og spill blir mye mer realistisk. Memory Stick Duo er bare en egen minnekortstandard som Sony står bak. Maksimalt minne på dette er 128 MB foreløpig. Brukes av P800/P900 men Z1010 og S700 vil ha støtte for dette. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Fikk liksom ikke helt svar på det jeg var ute etter, hva er fenomenet med disse telefonene? Hva er Nytt? Hvorfor skal jeg gå for en k700 og en s700 (skal ha begge, pga lang ventetid på s700) men hva er de nye funskjonene? Lenke til kommentar
Habla Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Her finner du svar på dine spørsmål....K700 Virker veldig bra på meg...men jeg er jo en siemens fans. Den banker f.eks siemens cx65 sikkelig, ifølge denne review`en. God lesning Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Kommer den noe før i Sverige kanskje? Er det noen svenske sider på nettet om mobil jeg kan følge med på ? Nettbutikker altså! Skal til USA i Juli, kanskje jeg kan få kjøpt den der, noen formeninger om prisen der? Billigere kanskje? Lenke til kommentar
Habla Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Link til en site i sverige.phonehouse Tror at den kommer til sverige litt før den kommer til norge. Rundt juni antar jeg, for sverige. En mnd. senere for Norge Endret 13. april 2004 av Habla Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Regner med det var denne linken du egentlig mente! .se istedet for sk Takk for tipset, blir vel en Sverige tur i sommer da =) Lenke til kommentar
Habla Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Du har rett... En liten skrivefeil der... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Mener og ha lest at S700 også vil ha støtte for slike memorystick duo PRO kort, noen som vet om dette stemmer? FY F!!!! Dette innlegget var min post nummer 1000!!! POST NUMMER TUSEN DA GITT!!! Dette er sykt Gratuler meg..noen Endret 13. april 2004 av ingar Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Gratulerer!!! Det som jgør at jeg kune tenkt meg en S700 er kameraet og designet! Jeg synes den er TØFF! Lenke til kommentar
HKS Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Mener og ha lest at S700 også vil ha støtte for slike memorystick duo PRO kort, noen som vet om dette stemmer? Det er det jeg har hørt fra Sony Ericsson og faktisk. Isåfall skal du kunne bruke minnekort på både 256, 512 og 1024Mb Lenke til kommentar
Habla Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Gratulerer ingar..... Det hadde vært rått med en giga minne på telefonen. Hvor mye koster en giga minne? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Billigste i minnekortprisguiden på en giga med Memory Stick pro er 3900.. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Billigste i minnekortprisguiden på en giga med Memory Stick pro er 3900.. Slapp av folkens! Prisen på minnekort går stadig nedover. En GB minne på mobilen blir unødvendig mye uansett Med den beste kvaliteten får man fortsatt plass til meeeer enn nok bare på minnet som følger med SE K700.... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Billigste i minnekortprisguiden på en giga med Memory Stick pro er 3900.. Slapp av folkens! Prisen på minnekort går stadig nedover. En GB minne på mobilen blir unødvendig mye uansett Med den beste kvaliteten får man fortsatt plass til meeeer enn nok bare på minnet som følger med SE K700.... Hvis man skal bruke telefonen som MP3 spiller da.. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Billigste i minnekortprisguiden på en giga med Memory Stick pro er 3900.. Slapp av folkens! Prisen på minnekort går stadig nedover. En GB minne på mobilen blir unødvendig mye uansett Med den beste kvaliteten får man fortsatt plass til meeeer enn nok bare på minnet som følger med SE K700.... Hvis man skal bruke telefonen som MP3 spiller da.. Sant det..... Men 1 GB blir fortsatt tåpelig mye. Minnekortet koster jo mere enn en iPod..... Med et minnekort på f.eks 128 eller 256 mb blir det derimot langt billigere. Men jeg kjøper nok K700 uansett så det blir ikke aktuellt for meg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå