Gnurk Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Er vel egentlig ferdig med å velge oppsett, men vil ha et støysvakt/isolerende kabinett. Har jo sett på Lian Li PC6070, men 2000,- er litt stivt til å begynne med ihvertfall. Leste i testen her at AOpen 600B får litt ris for støy fra vifte, hadde egentlig sett meg ut det som alternativet. Ser og at mange anbefaler det til nye PC'er... Noen andre anbefalinger? Bør helst være litt nøytralt, mao. ingen skrikende farger/blinkende lys. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 dette? det har masse plass ialfall Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 har selv Aopen H600B som eg er kjempefornøyd med. Anbefales. Godt kabinett med kjempe PSU til en liten penge. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 har selv Aopen H600B som eg er kjempefornøyd med. Anbefales. Godt kabinett med kjempe PSU til en liten penge. Jepp har dette selv til min amd xp maskin, kan trygt annbefales. Fås hos Psdata for ca 800.- med psu. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Tenker også på å kjøpe Aopen H600B, men det jeg lurer på er om det tåler litt vibrasjoner fra hd og dvd uten å skrangle som en gammel bil?!! Mitt Chieftec kabinett tar til seg all vibrasjon fra hdene mine og lyden fra viftene er ikke kuul i lengden! Tåler Aopen H600B litt vibrasjon uten å bråke? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Tja det er ikke noe bråk av mitt iallefall og den maskinen står på hver dag. vibrasjoner kan imidlertid oppstå i alle kabinett, det er derfor viktig å finne kolden å isolere den. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg har satt min hd i en novibes og står i en 5.1/4" helt øverst. Når den jobber og vibrerer rister hele kabinettet! Utrolig kjipt. Også når dvd-romen leser forplanter vibrasjonene seg i hele kabinettet. Har du merket noe sånt med ditt kabinett? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Nei, har ikke vibrasjoner men har en hd som bråker (lager ulyd) men det er i disken så den lyden har den selv om jeg holder den i hånden. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Ok, det ga meg svaret jeg lette etter! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 OK, som sagt har jeg det selv og er fornøyd i tillegg har jeg vel bygd en 5-6 maskiner til andre med det kabinettet og det er ingen som har klaget til meg, den stforsyningen som er med er også meget bra dette er den samme som microplex selger under navnet fortron/source og da koster den ca 600.- da blir det jo bare 200 for kabinettet. Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Gikk fra mitt gode gamle chieftech dragon miditower til Antec Plus1080AMG 430W True Power ATX og kan ikke si annet en at eg er storfornøyd så langt Følger med kjempebra strømforsyning som koster over 900 i seg sjøl + 3 stillegående kabinettsvifter,2 i bakkant og en i side døra. En av mange reviews du finner om du googler. Kabinettet i seg sjøl er nesten identisk med chieftech sitt bare at det for min del virker litt mer stillegående og ikke minst litt mer "delux feeling" over det hele. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Takker så mye for gode svar, fikk meg en liten uventet pause fra forumet derav tregt svar. Endte opp med AOpen 600B, er egentlig veldig fornøyd. Lian Li får det bli neste gang jeg kjøper, da med en 450-480 W PSU for å sikre meg nok strøm til de nye skjermkortene jeg regner med har kommet til da, siden 480 W var anbefalt til det siste NVidia-kortet. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Takker så mye for gode svar, fikk meg en liten uventet pause fra forumet derav tregt svar. Endte opp med AOpen 600B, er egentlig veldig fornøyd. Lian Li får det bli neste gang jeg kjøper, da med en 450-480 W PSU for å sikre meg nok strøm til de nye skjermkortene jeg regner med har kommet til da, siden 480 W var anbefalt til det siste NVidia-kortet. et smart valg å velge Aopen H600B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå