teekay19 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Som topic'en sier er: Er det noen som vet om noen webshoper som fortsatt selger RAZER mus'er?, fant ingen i prisguiden. Lenke til kommentar
eln Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Vet datakjeden solgte den før ivertfall, du kan jo kontakte din lokale butikk hvis du har noen da Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 jeg så den faktisk hos spaceworld rett før påske. Lenke til kommentar
teekay19 Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 ikke på heimesiden i hvertfall Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Så vidt jeg vet selges de nå under TerraTec, pga disse kjøpte opp Razer... Komplett selger både Viper og Mamba, men er for tiden utsolgt for begge. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Så vidt jeg vet selges de nå under TerraTec, pga disse kjøpte opp Razer... Komplett selger både Viper og Mamba, men er for tiden utsolgt for begge. Hvis det er sånn som du sier att terra tec og razer musene er det samme,får du også kjøpt disse her,men de er også foreløpig utsolgt de også. http://www.norek.no/k/ki.asp?sku=124533&view=detailed Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Norek og Komplett er så og si samme butikk, og har samme varelager, så at de er utsolgt der også er ikke veldig rart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå