JonV Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Hei jeg har en krysset netverkskabel som jeg ar brukt mellom 2 maskiner. kan jeg bruke den kabelen mot ethernett plugg i veggen ? Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 tror ikke det du må vel ha en ukryssa kabel til den bruken. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Du kan nok ikke det. Da må du kjøpe/mekke en vanlig TP. Lenke til kommentar
p4power Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Eller koble sammen to kryssa kabler. :smile: Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 eller sette den opp-ned i kontakten..... hehe :wink: Lenke til kommentar
ingve Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 må ha vanlig ukryssa kabel.. crossover er direkte mellom 2 maskiner eller mellom et adsl modem og en hub/switch funker Lenke til kommentar
OIS Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 De fleste huber og switcher har jo uplink port, der du kobler til andre huber/switcher. du kan koble 2 uplink porter eller PC nettverkskort til uplink port med en crosslink kabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå