Fosse Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Jeg har installert iTunes på den nye PC'en min. Alt funker helt fint, men det er umulig å brenne CD'er direkte i programmet. Hver gang jeg skal brenne en plate kommer CD'en ut og meldingen "Forsøket på å brenne en plate mislyktes. En ukjent feil oppstod(2134)". Det rare er at dette skjer bare med CD-R discer, med CD-RW funker det helt fint Jeg har prøvd flere forskjellige merker av CD-R plater, men ingenting hjelper. Har en NEC-2500 DVD-RW/CD-RW. Har vært på Apple.com å søkt etter svar med lys og lykter, men ingen relevant informasjon der. Endret 12. april 2004 av Fosse Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 rart ..... trenger du å brenne fra itunes da? prøv å sende en mail til Apple Norway, eller ring norske Apple forhandlere, f.eks mac and carry.... Lenke til kommentar
Fosse Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Det er jo mye enklere å brenne CD'er direkte fra det programmet i stedenfor å gå via et annet program. Har også sendt inn mail til apple norway for tre uker siden, ikke svar... Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Det er jo mye enklere å brenne CD'er direkte fra det programmet i stedenfor å gå via et annet program. Har også sendt inn mail til apple norway for tre uker siden, ikke svar... Har du noen cd-image mount prog innstallert? Prøv å avinstaller dette isåfall. Fikk samme problem når eg testet FantomCD... Ellers kan du kanksje ha slått av noe i msconfig som iTunes er avhenging av... elller? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Det er jo mye enklere å brenne CD'er direkte fra det programmet i stedenfor å gå via et annet program. Har også sendt inn mail til apple norway for tre uker siden, ikke svar... Hvis du ikke får noe annet alternativ, er det faktisk ikke tungvindt å bruke et annet program. Selv fikk jeg "hakking" på den ferdige cd'en da jeg brente via iTunes. Jeg gikk da over til Nero (som jeg bruker til vanlige ting), og merket så de sangene jeg ville brenne, og dro dem rett over i en nykomponert Audio-CD i Nero. Sangene behold til og med rekkefølgen som jeg hadde valgt dem i... Genialt Egon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå