obraute Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Installerte 3Com Officeconnect Wireless 11b Cable/DSL Gateway (3CRWE53172) i januar og har siden hatt problemer med at forbindelsen til internett kobler ut ved nedlasting av store filer. Typisk kutter den etter 3-4 minutter, og kommer opp igjen etter 1-2 minutter, men av og til må nedlasting restartes. Kan også løse floken ved å åpne en link parallelt med nedlasting. Har ADSL fra Tele2 med Lucent modem. Har over middels peiling på nettverk og har sjekket ut at problemet ikke ligger på trådløs/kablet nettverk siden. Det er kommunikasjonen mellom gateway og modem som er problemet. Har vært i kontakt med Tele2 og fått bekreftet innstillingene i gateway. Har også vært i kontakt med 3Com. Etter utsjekking av en del saker og ting ble gateway returnert og ny mottatt, men problemet er der fortsatt. Noen andre som har erfaringer med dette utstyret og tips for å løse denne saken?? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Noen andre som har erfaringer med dette utstyret og tips for å løse denne saken?? Det er en kjent bug i disse hvis du har gammel firmware, prøv og oppdater denne. Lenke til kommentar
obraute Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Takk for tips, men det har ikke kommet oppdateringer til denne på 3com sine nettsider. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 http://www.3com.com/products/en_US/result....&sku=3CRWE53172 der ligger oppdateringa. tykk på fireware og så download. (ca 3 sider med oky knapper) og så unzip og så velger du bare den på 3com'en så funker den fint Lenke til kommentar
obraute Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Som du kanskje ser så er dette 1.0 versjon og den er allerede installert på gateway. Har forresten prøvd å installere den likevel, men det hjelper ikke. Lenke til kommentar
Trond13 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hei! Har også problem med denne ruteren. Har noen funnet en løsning? Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Dere kjører vel ikke WPA på den vel? Synes jeg kjenner igjen det samme problemet som jeg hadde med den. Sett den over til WEP og så løser det hele saken. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har også problemer med 3com routern min Jeg får bare gått på msn når den trådløse pc'en er på. Ikke på web eller noe. Jeg har kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå