CoSSieboy Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg og bruttern`n var ute på fototur i påsken og måtte en tur innom en bensinstasjon og ha noe mat.... og drikke! Jeg la i fra meg kameraet på dasjbordet når jeg spiste.Når vi skulle dra satt jeg med en Cola flaske i hånda og akkurat i det vi skulle dra glemte jeg at kameraet lå på dasjbordet og dermed så skled dette ned... Når jeg skulle ta i mot kameraet så klarte jeg å helle ca kvarte flasken med 0.5Liter Cola over kameraet!!! Jeg tok tak i en fleecejakke som jeg tørket av kameraet med og ca etter 20 min kom jeg hjem og vasket det med klutt og såpevann.Etterpå satte jeg det i solen så nå er det som nytt igjen,fikk guskjelov ikke noe inni kameraet... Lenke til kommentar
CoSSieboy Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Måtte bare fortelle det! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 passer vel mer i gledesutbrudd dette Lenke til kommentar
Jove Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Ville ikke ha satt det direkte i solen, ikke lenge ivertfall.. Om du har fått noe inni kameraet kan det først dukke opp som et problem senere. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå