Gå til innhold

fristende 64 bit...

runeah

Anbefalte innlegg

Har skaffa meg en jobb der jeg får utbetalt rundt 5000kr i datamaskinvarer (til innpris). Men jeg allerede har en meget god pc:

Athlon 2500+

Asus A7N8X

512 mb ram pc 2700

1 SG Baracuda 40 gb & 1 SG Baracuda 160 gb

1 DVD brenner og 1 CD brenner. (veldig raske begge 2)

Sapphire Radeon 9800pro 128 mb ram.

330w strømforsyning

Creative SB LIVE 5.1

Samsung Syncmaster 192v (flatskjerm)

Win Xp Pro + stuff som lepont chassi, force feedback joystick, intelli 4 osv

Som dere sikkert skjønner har jeg et lite dilemma. Hva i ALLE dager skal jeg bruke mine 5000 på? Ville det være dumt å oppgradere til et 64-bits system? har veldig lyst på F.eks Athlon Xp 64 bit, men er veldig usikker på hva jeg skal gjøre.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hahah, vi er allerede 3, jobben er fult besatt ;) Problemet mitt er at jeg ikke kan vente så uendelig lenge med de pengene.. Når kommer socket 939?

edit: fikk nettopp den 160 gig disken. så har en del å bruke der, Har dessuten ikke S-ATA på kortet mitt

Endret av runeah
Lenke til kommentar

hvis vi snakker om norek eller no her.. så har de andre ting enn data også.. Min bror gjorde en teknikker jobb en gang.. fikk beskjed om at han kunne handle for 2000 på norek.. fyrn han jobba for hadde andre kontakter. så broren min kjøpte mikrofon fra AKG isteden.. Poenget er.. må det være datadeler? du har jo funkbar data.. hvorfor ikke kjøpe noe annet?

Lenke til kommentar
hvis vi snakker om norek eller no her.. så har de andre ting enn data også.. Min bror gjorde en teknikker jobb en gang.. fikk beskjed om at han kunne handle for 2000 på norek.. fyrn han jobba for hadde andre kontakter. så broren min kjøpte mikrofon fra AKG isteden.. Poenget er.. må det være datadeler? du har jo funkbar data.. hvorfor ikke kjøpe noe annet?

Det gjelder heller smg og hattelco.

Lenke til kommentar
hm.. Husk at jeg får dette til innpris da.

Jeg hadde valgt en ekstra 512mb ram brikke uansett , 1gig er alltid greit.

Ikke sånn ment da ;) skal jeg kjøpe noe skal jeg ihvertfall ha rent pc 3200 ;) akkurat nå har jeg 1 256 pc 2100 og 1 256 pc 2700

Lenke til kommentar

ok! *skriver det bak øret*

klarte nettopp å få Powerstrip til å automatisk sette minne frekvensen på grafikk kortet til minimum hver gang ved boot (fucka skjermen

*hoppe i sinne*

fikse

*slette PS og la det stygge programmet brenne* :devil:

Lenke til kommentar

Corsair TWINX1024-3200LL DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched CMX512-3200LL DIMMs

AMD Athlon 64 3000+ 2.0 GHz Socket 754, 512 KB cache, BOXED

Asus K8V DELUXE Hovedkort Socket 754 K8T800, ATA/SATA, GbLAN, ATX, Raid

Vanskeligere er det ikke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...