above Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Ja, topic sier vel alt: Hvor på microsoft.no kan jeg kjøpe bare cd key til windows Xp? Kan dere gi meg link? Takker for svar på forhånd! Mvh Ostebu Lenke til kommentar
jocke Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Går det an å bare kjøpe cd-key da? Hvis du kjøper en Win XP-lisens får man jo med cd. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Det du vil kjøpe er en lisens som kommer med cd-platen. Bruk den da vel. Microsoft driver ikke med direkte salg på den måten. Lenke til kommentar
above Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Det du vil kjøpe er en lisens som kommer med cd-platen. Bruk den da vel. Microsoft driver ikke med direkte salg på den måten. Lisens som kommer med cd platen? Lenke til kommentar
above Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Går det an å bare kjøpe cd-key da?Hvis du kjøper en Win XP-lisens får man jo med cd. Har du link til det på microsoft.no? Jeg finner det ikke. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 ok. Siden du er nokså ung så skal jeg informere deg litt... Har du en cd-plate med XP fra før? Hvis Ja: Da skal det ligge med et lisensnummer med mindre det er en plate du har kopiert! I såfall skal du kaste den og kjøpe Windows XP (hvor det da kommer med en cd-key). Windows XP før du kjøpt på alle webshoper, Elkjøp og andre databutikker. Hvis nei: Hvorfor i all verden skal du kjøpe bare en cd-key? Da skal du kjøpe Windows XP.... se over Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Microsoft ville vært blakke for lengst hvis de skulle selge bare CD-key for lav pris til folk, så de kan bruke piratversjonen sin "av Windows XP "lovlig". Du må gjerne argumentere i det vide og det brede at du har mista cd-keyen fra orginalkopien din, men det er SLIK argumentasjon MS bruker. Endret 12. april 2004 av Bitex Lenke til kommentar
stidz Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) vis du kjøpte en ferdigbygd pc fra f.eks. komplett så er det sikkert en lapp på pc-en et sted med lisensnr. og serial. Endret 15. april 2004 av stidz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå