enden Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Da det ikke nytter å be pent blir jeg nødt til å dele ut advarsler for ot fra nå av. Denne tråden handler om pris på brukt t610, og intet annet Lenke til kommentar
Even. Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 min samsung s-100 kjøpte jeg for nesten 3000,- ny. den var 10 måneder når jeg solgte den og jeg fikk 500,-. samsungen og SEt610 er jo i samme prisklasse men siden den har mms og sånn så er den lettere å få solgt. jeg tipper en tusenlapp Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Da det ikke nytter å be pent blir jeg nødt til å dele ut advarsler for ot fra nå av.Denne tråden handler om pris på brukt t610, og intet annet Så hvis man svarer på innlegget til dc++ får man advarsel? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Hvis man tar en titt på QXL for å se etter lignende telefoner finner man fort at de T610'ene som har mottat bud ligger på mellom 1100 og 1800 kroner. Dette er selvfølgelig en god pekepinn på hva du kan ta for din telefon. Et videre søk på kelkoo.no viser at en ny T610 uten abbonement koster fra 2500 kroner til drøyt 3000. Hvis telefonen din er i god stand så kan du nok trygt legge den ut med minstepris på 12-1300 kroner. Så kan du ta en "Kjøp nå" på 2000. Husk å nevne at en ny telefon koster 3000 på elkjøp eller noe slikt og at det derfor er et røverkjøp. Ta egne bilder av telefonen og esken, ikke bruk sånne produktbilder fra SonyEricsson.no eller noe sånt. Etter min mening er det mer "troverdig" med egne bilder. Bare husk på å ta de skikkelig, ta de på et sted med nøytral bakgrunn, gjerne oppå et hvit teppe eller noe sånt. Ikke hold mobilen i hånda mens du tar bilde foran skittentøykurven på badet liksom. Selvfølgelig er det ingen av mobilnerdene her på forumet som går på dette, mange av de ville sikkert ikke tatt i en T610 med ildtang engang så kravstore som de er. Men mitt råd...du får nok 1500 for din, bare om å gjøre å finne rett kjøper. Lykke til. Endret 14. april 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Vil si meg enig i walter_melon sitt innlegg. Kommer det en dust innom så tjener du 200,- raske, men telefonen er jo ikke verdt så mye, så det er håpefullt å be om mer enn 1200,- Når det gjelder å svare DC++ så ser jeg ingen grunn til å spamme denne tråden med ting som er off topic, men skal tillate det dersom trådstarteren føler seg fornøyd med svarene han har fått og er ferdig med tråden. Ellers ser jeg ikke noe problem med at DC++ åpner sin egen tråd (bare det ikke er kjøp og salg ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå