Grev_Rasmus Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Nice mod den må du ha jobbet lenge med har lyst på noe lignende men tror ikke jeg greier det Lenke til kommentar
effex Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 hahaha så arti du over meg var Lenke til kommentar
stidz Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) vent litt a så skal dere få se ultimate headsetdrikkehårfønerset med kabel samler edit: her er det: headsettet støttepinner til colaboks boksholder snart ferdig nå: med hårføner og kabel samler i burk hva syntes dere om min mod. den er nyttig om mårningen vis du er tørst og nettopp har dusja. da kan du tørke håret spille drikke og holde styr på ledningene på en gang. (lua må seff av da) Endret 21. april 2004 av stidz Lenke til kommentar
stidz Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) kan min bli like bra som apemoden ell? genial eller hva? noen justeringer er gjort da. hårføneren ble litt varm. men alt er laget av ding jeg fant på rommet Endret 21. april 2004 av stidz Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 hvordan skal du drikke? Må du puste som en elefant og slurpe opp coca colan? eller har du et lite sugerør? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 har et lite sugerør der. men ikke på bildet da. off topic: bare sjekk denne hastigheten jeg fikk. alt jeg lasta ned av filmer og spill ble ferdig på noen få sek. (laster bare ned fra T3) http://www.home.no/stidz/faen%20s%e5%20fort.JPG hvordan fikk jeg sånn boost a? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) skal kanskje sette igang en kjøle løsning som kommer til og funke bra men også kommer til og bråke noe jæ****. har tenk til og bruke den dere nattbordsvifta mi håper dette senker tempen litt edit: kanskje også lage cola kjøler. lage et hull på toppen så skal jeg sette inn et rør med litt større diameter enn en colaboks og sette en vifte med kjøleribbe nederst som blåser opp på colan. tror dere dette kan gå? gjør jeg det legger jeg sikkert ut en worklog. men trneger litt penger først Endret 22. april 2004 av stidz Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 vent litt a så skal dere få se ultimate headsetdrikkehårfønerset med kabel samler Utrolig bra! Lenke til kommentar
stidz Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 hehe. syntes det jeg også men takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå