eblth Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Hallo! Jeg fant nettopp frem en 3 år gammel mp3-spiller som heter Sony NW-MS7. Den har MemoryStick, og 64MB fulgte med da for 3 år siden. Men det er ganske mange minus med denne mp3 spilleren, så jeg vurderer å kjøpe ny. Minus: Litt stor. Dårlig batterilevetid. Ikke så veldig høy lyd. Må gjøre om sangen til Sonys egen musikktype, som gjør at det blir litt dårligere kvalitet. (disse punktene er jo ganske viktige, men ikke missforstå, den er ganske bra også, ikke bare dårlig ) Også er 64MB ganske lite, holder til rundt 20 sanger som er litt lite, så det er jo litt trist... Så da kommer det store spørsmålet: Bør jeg kjøpe nytt minnekort eller ny mp3-spiller? Mp3-spilleren bør være billig, og ha det som er negativt med den jeg har nå. Kom gjerne med forslag! Ellers har jeg hørt at minnekort koster veldig mye, men klarte ikke finne noen priser på nettet... (Sikkert bare meg som roter ) Takk for svar! Endret 12. april 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
voluz Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Ville byttet ja. MP3-spilleren du snakker om er svært utdatert, og anbefaler ingen å kjøpe minnekort til Sony-produkter da de ligger fra 50-200 % over det vanlige kort, f.eks. MMC, SD og CompactFlash, koster. Men noen gang må man jo da! F.eks. til Sony Ericsson P900. Ingen vei utenom... Anyway; anbefaler å kjøpe ny! Og da ville jeg kjøpt fra Asono. De er en 1'er på MP3-spillere! Ellers ville jeg sjekket rundt på nettbutikkene. Asono selger jo kvalitetsprodukter, men ikke nødvendigvis blant de billigste. Nettbutikker: MPX.no, NetShop, ITbutikken og PSdata. Endret 12. april 2004 av voluz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå