rubjell Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg skal kjøpe nytt skjermkort til min stasj pc og jeg tenkte jeg skulle gå for et ATI radeon nå står det et Nvidia Geforce2, kan jeg bare smacke inn et ATI kort uten problem? Hva evt må jeg tenke på ved kjøp av skjermkort? HP pavilion 1800 XP 1,53 Ghz AMD Prosessor 768 DDR minne Takk for all hjelp Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Husk å fjerne alle spor av den tidligere driveren først, absolutt alle! Det aller beste er jo selvfølgelig å formatere. Men det fins programmer som du kan laste ned, fra for eksempel guru3d.com Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Vær glad at du i det hele tatt kan bytte skjermkort i en HP pc Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 anbefaler sterkt å formatere maskina for å oppnå opptimal ytelse. kjøp deg et 9800\9800pro-kort til rundt 2000 du, det holder lenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå