Gå til innhold

FarCry med radeon 9100?


nestbest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjører FarCry glatt som ei barnerumpe på alle instillingene på så høy som mulig, nydelig grafikk de folka har ordnet i hvertfall.

 

Regner med at HL2 også vil kreve like mye, i såfall går det fint på mi maskin  :w00t:

Hva mener egentlig folk "med så høye innstillinger som mulig"? 1600*1200 alle textures på høyeste oppløsning, all AA og AF på max? Uten at jeg har benchet selv, må jeg innrømme stiller jeg meg litt tvilende når jeg ser benchmarks på gamle spill som UT2k3, der FPS er kjapt under 100 med 1280 og litt AA og AF, og under 100 selc på 1024 uten AF og AA på jedi academy (9800), som sagt har jeg ikke målinger selv, men jeg mistenker at folk legger noe annet i "alt på max" enn jeg gjør, fint om du kunne si hva du mener med alt på max, og glatt som en barnerumpe (dvs innstillinger og framerate).

 

AtW

Jeg kjører 1280x1024 (960?) med mye detaljer på very high, endel på high og lite på medium, anisotropisc filtrering på 2 og AA på medium, "husk å ha på mouse smoother på fast."

 

Maskina mi klarer det men noen ganger lagger det, synes jeg.

 

9800xt, 2500+ @ 3200+ 200fsb, 1.0gb geil golden dragon pc 3500

 

i 1024 kan jeg ha alt på max uten seriøse problemer.

Endret av Chris88
Lenke til kommentar
Kjører FarCry glatt som ei barnerumpe på alle instillingene på så høy som mulig, nydelig grafikk de folka har ordnet i hvertfall.

 

Regner med at HL2 også vil kreve like mye, i såfall går det fint på mi maskin  :w00t:

Hva mener egentlig folk "med så høye innstillinger som mulig"? 1600*1200 alle textures på høyeste oppløsning, all AA og AF på max? Uten at jeg har benchet selv, må jeg innrømme stiller jeg meg litt tvilende når jeg ser benchmarks på gamle spill som UT2k3, der FPS er kjapt under 100 med 1280 og litt AA og AF, og under 100 selc på 1024 uten AF og AA på jedi academy (9800), som sagt har jeg ikke målinger selv, men jeg mistenker at folk legger noe annet i "alt på max" enn jeg gjør, fint om du kunne si hva du mener med alt på max, og glatt som en barnerumpe (dvs innstillinger og framerate).

 

AtW

Jeg kjører 1280x1024 (960?) med mye detaljer på very high, endel på high og lite på medium, anisotropisc filtrering på 2 og AA på medium, "husk å ha på mouse smoother på fast."

 

Maskina mi klarer det men noen ganger lagger det, synes jeg.

 

9800xt, 2500+ @ 3200+ 200fsb, 1.0gb geil golden dragon pc 3500

 

i 1024 kan jeg ha alt på max uten seriøse problemer.

Akkurat, det harmonerer mer med hvordan ytelse jeg skulle forvente, så med det jeg oppfatter med "alt på max" (alt på high, af fullt, aa fullt, og 1600*1200) ville det antakelig hakke endel, selv med 9800xt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...