ikjell Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Har en Netopia router fra NGT, som jeg er koblet opp mot gjennom en switch. I forbindelse med DC++ og andre programmer (bla. spill), har jeg forsøkt å forwarde noen porter, men kan ikke se at jeg lykkes. Det dreier seg om porter i området 1025+, så da skulle det ikke være nødvendig å åpne filtre såvidt jeg har forstått!? (holder med å bare å legge til en forwarding i NAT oppsettet!?) Uansett, så fungerer dette ikke, hverken i DC++ eller de andre programmene...hva er det jeg gjør galt? Og finnes det noen måte å sjekke om det jeg gjør er riktig...og "skal" fungere? Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Du ringe dem eller se på htttp://endring.nextgentel.no Hvis du får det til burde du vel merke det.. Lenke til kommentar
ikjell Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 endring.nextgentel.no gjorde susen! Av en eller annen grunn, så ble/blir ikke forandringene jeg gjør gjennom telnet lagret i routeren. Takker så meget for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå