arielfaaland Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Halloen! Stresser litt med og dele internett oppkoblingen min! Hvordan skal jeg få gjort dette!? Det som jeg vil ha: BARE denne maskinen som er koblet opp mot ISDN linjen har tilgang til og koble opp! og ikke de andre pcene på nettverket! ALTSÅ: Når jeg er inne på internett på maskinen som er koblet til ISDNèn kommer jeg inn på internett på de andre maskinene.. Og det skal IKKE gå ann og ringe opp fra de andre brukerne på nettverket!???! HVORDAN GJØR JEG DETTA!??? Hehe.:! =) - HA en fin dag;) Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 1. Høyreklikk på mine nettverkssteder 2. Velg ISDN-tilkoblingen og høyreklikk her 3. Velg Avansert 4. Klikk på Del internett-tilkobling Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 ja oxo? Virker IKKE!!! Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Men altså: Alt virker fint om jeg krysser av: Etabler en ekstern tilkobling når en datamaskin på nettverket forsøker å få tilgang til Internett MEN VIL IKKE AT ANDRE SKAL KUNNE LOGGE SEG PÅ INTERNETT HVIS IKKE DENNE MASKINA ER KOBLA PÅ!!! Lenke til kommentar
lodott Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 det kommer ikke til å skje heller.. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 eehh. JO!!! Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 hva om du tar å går på installer hjemmenettverk så står det mange alternativer, og et av dem står det at de andre pc'ene på nettverken skal få internett av deg. eller noe sånt. såh.. du må prøve dette. Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 MEN VIL IKKE AT ANDRE SKAL KUNNE LOGGE SEG PÅ INTERNETT HVIS IKKE DENNE MASKINA ER KOBLA PÅ!!! Vær så snill å ikke rop så høyt da. Det holder med ett utropstegn, trenger ikke tre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå