Gå til innhold

amac.no


Anbefalte innlegg

Virker som det er splittet "personlighet" her. På alle sidene i det "offisielle" hw-nettverket, står ikke amac.no, mens på amac.no står alle de andre sidene i hw-nettverket.

Forumet på amac.no fungerer heller ikke (fra siden demmes), men de har egen kategori her.

Det har heller ikke vært noen artikler der siden november 2003 (noe som er litt rart, grunnet mye diskusjon rundt mac i det siste).

 

Så jeg lurer egentlig bare på om amac.no er "uoffisielt" tatt ut av hw-nettverket, eller ligger det en forklaring bak det hele?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (DesertGlow @ 13/04/2004 : 01:16)
Amac er vel et fiaskoprosjekt som gikk i glemmeboken ser det ut som. Egen forumkategori mister de ved restruktureringen av forumet om ikke alt for lenge da "sitestrukturen" forsvinner.

Kan dere ikke heller prøve et siste forsøk, og få noen brukere på forumet til å gjøre litt dugnads-arbeid med artikler og nyheter?

Lenke til kommentar

QUOTE (eiriksen @ 13/04/2004 : 15:46)
QUOTE (DesertGlow @ 13/04/2004 : 01:16)
Amac er vel et fiaskoprosjekt som gikk i glemmeboken ser det ut som. Egen forumkategori mister de ved restruktureringen av forumet om ikke alt for lenge da "sitestrukturen" forsvinner.

Kan dere ikke heller prøve et siste forsøk, og få noen brukere på forumet til å gjøre litt dugnads-arbeid med artikler og nyheter?

Jeg og noen venner skal kanskje.

Lenke til kommentar

QUOTE (jallakim @ 13/04/2004 : 17:01)
QUOTE (eiriksen @ 13/04/2004 : 15:46)
QUOTE (DesertGlow @ 13/04/2004 : 01:16)
Amac er vel et fiaskoprosjekt som gikk i glemmeboken ser det ut som. Egen forumkategori mister de ved restruktureringen av forumet om ikke alt for lenge da "sitestrukturen" forsvinner.

Kan dere ikke heller prøve et siste forsøk, og få noen brukere på forumet til å gjøre litt dugnads-arbeid med artikler og nyheter?

Jeg og noen venner skal kanskje.

Som jeg har sagt i PM: Ta kontakt med ledere i nettverket for å legge fram deres ønsker. :yes:

Lenke til kommentar

Det hadde vært fint å satse på Mac-stoff, enten dette ville vært på en egen nettside eller som seksjoner i f.eks. hardware.no eller programmer.no.

 

De som eventuelt vil jobbe med dette må imidlertid regne med mye arbeid; uten noen garanti for at man får noe annet ut av det enn at man har det gøy og lærer masse.

 

Det er bare å ta kontakt...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...