andreas88 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Vet noen hvor jeg får lastet ned driver til lydkortet til epox-8rda3+ ?? Lenke til kommentar
pc-killer1317 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Gå hit, velg driver, last ned en av de 2 øverste (basert på hvilket os du kjører). Funker alltid fint med hjemmesiden til de som har laget greiene. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 du må jo være n00b! Du også. Du har tre innlegg, og bruker et til å flame en fyr fordi han spør et helt legitimt spørsmål om hvor han kan laste ned drivere?? FYSJ! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Se sigg min BTW: Se din egen sigg --> COLOR=blue] 3xelerat3 ???? Ikke rette ræva så dreit der nei ... EDIT: Ellers: De fleste dirvere til komponenter finner man via Driverguide.com ... men se først på produsentenes hjemmeside! Brukernavn: Drivers Pass.: All Endret 14. april 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Lite hint! Når du spør om driver er det greit å nevne hvilket operativsystem du bruker. Finnes mer enn ett OS der ute... Lenke til kommentar
andreas88 Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Lite hint!Når du spør om driver er det greit å nevne hvilket operativsystem du bruker. Finnes mer enn ett OS der ute... Bruker windowsXP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå