Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Morpheus - hva driver den med?!

Anbefalte innlegg

Har alltid ligget unna alt som smaker av P2P-prog, men etter at dama har mast som besatt etter installasjon av adsl, måtte jeg bare gjøre noe. La inn Morpheus, og funker fint, den - MEN!! Når jeg går inn på "Traffic", er det ingen ned- eller opplastinger - allikevel jobber den iherdig med traffik både ut og inn. Har også forsøkt å bruke 'frakoblings'-funksjonen, slutter da å laste opp, men driver iherdig med nedlasting. (Ikonet til LAN-oppkoblingen lyser kontinuerlig). Noen som vet hva programmet egentlig driver med?? Bruker Norton Antivirus og Firewall - prøvde først å blokke alle de andre møkka-programmene som "fulgte med" på lasset, men da starter selvsagt ikke Morpheus opp i det hele tatt. Prøvde også å "rydde opp" med Ad-Aware, da funka heller ikke Morpheus etterpå. I neste forsøk, fikk disse programmene tilgang gjennom brannmuren, og da funker det jo igjen - men altså - ett eller annet spooky driver den skiten med hele tida. :angry:

Any suggestions før jeg gjør dama pissed igjen og sletter hele skiten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, prøv www.shareaza.com , eller www.emule-project.net

Morpheus er full av spionprogram og reklame. Sånt er det ingen som vil ha på maskina si!

Bruk SpyBot eller AdAware på maskina di for å fjerne de helt. De pleier å være veldig motvillige når det kommer til sletting... :no:

Lenke til kommentar
Dc++ og bittorent er mine alternativer til å få tak i ikke_rettighetsbeskyttet materiale :)

Dog har jeg en regel for meg selv: er det et program som ikke takler en omgang med adware og spybot, ja da har det ikke livets rett på min maskin.

Enig i programvalg der ja.

Lenke til kommentar
øøø, spybot tar også word da, for den saks skyld alt som heter office og alcohol 120%. sletter du det også??

øøø, nei. Spybot merker enkelte filer i Word (og andre programmer) som lagrer opplysninger om "siste brukte filer" ol. Du velger selv om du vil slette disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...