FoxM Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Har alltid ligget unna alt som smaker av P2P-prog, men etter at dama har mast som besatt etter installasjon av adsl, måtte jeg bare gjøre noe. La inn Morpheus, og funker fint, den - MEN!! Når jeg går inn på "Traffic", er det ingen ned- eller opplastinger - allikevel jobber den iherdig med traffik både ut og inn. Har også forsøkt å bruke 'frakoblings'-funksjonen, slutter da å laste opp, men driver iherdig med nedlasting. (Ikonet til LAN-oppkoblingen lyser kontinuerlig). Noen som vet hva programmet egentlig driver med?? Bruker Norton Antivirus og Firewall - prøvde først å blokke alle de andre møkka-programmene som "fulgte med" på lasset, men da starter selvsagt ikke Morpheus opp i det hele tatt. Prøvde også å "rydde opp" med Ad-Aware, da funka heller ikke Morpheus etterpå. I neste forsøk, fikk disse programmene tilgang gjennom brannmuren, og da funker det jo igjen - men altså - ett eller annet spooky driver den skiten med hele tida. Any suggestions før jeg gjør dama pissed igjen og sletter hele skiten? Lenke til kommentar
Spielhaug Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Ja, prøv www.shareaza.com , eller www.emule-project.net Morpheus er full av spionprogram og reklame. Sånt er det ingen som vil ha på maskina si! Bruk SpyBot eller AdAware på maskina di for å fjerne de helt. De pleier å være veldig motvillige når det kommer til sletting... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Dc++ og bittorent er mine alternativer til å få tak i ikke_rettighetsbeskyttet materiale Dog har jeg en regel for meg selv: er det et program som ikke takler en omgang med adware og spybot, ja da har det ikke livets rett på min maskin. Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Dc++ og bittorent er mine alternativer til å få tak i ikke_rettighetsbeskyttet materiale Dog har jeg en regel for meg selv: er det et program som ikke takler en omgang med adware og spybot, ja da har det ikke livets rett på min maskin. Enig i programvalg der ja. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 øøø, spybot tar også word da, for den saks skyld alt som heter office og alcohol 120%. sletter du det også?? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Kazaa og Morpheus og slikt har jeg ikke sansen for, mye spyware Heia DC++ , der laster jeg ned all freeware Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Heia DC++ , der laster jeg ned all freeware kremt... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Heia DC++ , der laster jeg ned all freeware kremt... Ja.. jeg kjøper programmer i butikken jeg.. er bare på DC for å chatte Edit : Endret 13. april 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 øøø, spybot tar også word da, for den saks skyld alt som heter office og alcohol 120%. sletter du det også?? øøø, nei. Spybot merker enkelte filer i Word (og andre programmer) som lagrer opplysninger om "siste brukte filer" ol. Du velger selv om du vil slette disse. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 DC++ er tingen... Bruker kun det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå