jocke Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 gather; har tittelen "Bruker", men er moderator. Jens Hansen; har tittelen "Bruker", men er moderator. Mafo; har tittelen "Bruker", men er moderator. skarsk; har tittelen "Bruker", men er moderator. [L]337-Zonic; har tittelen "Bruker", men er moderator. mlwirak; har tittelen "Bruker", men er admin (!). Men ganske kult at han er bruker nr.2 på forumet Howard; har tittelen "Bruker, men er admin. pgressum; har tittelen "Bruker", men er admin. int20h har tittelen "Bruker", men er admin. oerhört har tittelen "Bruker", men er admin. Samt at jeg ikke helt ser vitsen at mange av admin, samt GM, er listet opp under "Forummoderatorer", og ført opp på noen forum hist og pist. (da en GM/admin allerede har tilgang til alle forum..) (og hvis noen lurte på hvorfor jeg har så innmari fritidsproblemer å lister opp dette, kan det være fordi jeg ble ganske "sjokket" da gather stengte denne tråden (den er åpnet nå igjen), men skjønte ingenting da det stod "Bruker" under avataren). Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Er vel i grunn ingenting som sier at moderatorer _skal_ ha en annen tittel enn andre. Flesteparten av disse har 10 modereringer eller mindre, noe som inkluderer ganger de har redigert sine egne innlegg, så problemet er heller lite skulle jeg tro Lenke til kommentar
jocke Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Sant nok. Kanskje jeg har fritidsproblemer allikevel. edit; men de som var admin, og ikke hadde tittel da? De burde jo hatt det... Endret 13. april 2004 av jallakim Lenke til kommentar
Cera Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Må få le litt av innlegget du kommer med Forstår at du lurer når en bruker stengte tråden,men hvordan i all verden har du funnet frem til de andre mod med bruker under tittel? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Moderatorteam-linken på forsiden til forumet. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg er enig med jallakim. Det ville gjort hverdagen lettere hvis moderatorene fikk tittelen moderator og administratorer fikk tittelen administrator/admin. Det hadde reddet dagen min Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 De er da undercover skjønner dere vel? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 De er da ikke undercover da man kan se dem i moderator/ledelsen-listen da... Lenke til kommentar
gather Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 tror absolutt det kunne vært en fordel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg