jke Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 har noen spill og programmer til nokia 6600 som er i rar.hvordan årne de? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 har noen spill og programmer til nokia 6600 som er i rar.hvordan årne de? winrar ja dette kan ikke gjøres på tlf selfølgelig !! må gjøres i windowa\linux så overfører du det du har pakket ut til tlf lykke til Lenke til kommentar
jke Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 okey men d jeg ikke skjønner er at de ligger allerede i en winrar fil.så extracter jeg så kommer en rar fil til men winrar ikonet er ikke der sånn at jeg kan åpne det med winrar. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 okey men d jeg ikke skjønner er at de ligger allerede i en winrar fil.så extracter jeg så kommer en rar fil til men winrar ikonet er ikke der sånn at jeg kan åpne det med winrar. hvis ikonen er RØD trenger du den nye versjonen !! denne kan du få gratis på www.winrar.com eller noe hvis det er en .SIS fil så opner telefonen disse lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå