Gå til innhold

Hva er deres favoritt server?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, dust.

Jeg leser helst i tråder med 1 side, så slipper jeg og lese meg i gjennom masse, og sånt.

Catch-Gamer sine server garantert, diggere finnes ikke. Men dessverre, så spiller jeg ikke noe public for tiden. Er forresten en god stund siden jeg har spilt online. :)

Lenke til kommentar

Det er bare EN ordentlig publicserver og det er 129.241.150.222:27015 bedre kjent som cs.wazelin.no eller WaZ. Her er det alltid morsomt grunnet lite camping og laming. Dette er selvfølgelig pga eminente admins som NoA|bsl, yupster, aker, prefect, osv som gjør en nydelig jobb!

Dessuten kan det være utfordrende(til public å være) med spillere fra klaner som emop, cadre of gamers, NoA, crisis og andre toppklaner inne på serveren.

Bare synd at de har satt ned maxplayers til 24, var mere morsomt med 32. jaja! ;)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Det er bare EN ordentlig publicserver og det er 129.241.150.222:27015 bedre kjent som cs.wazelin.no eller WaZ. Her er det alltid morsomt grunnet lite camping og laming. Dette er selvfølgelig pga eminente admins som NoA|bsl, yupster, aker, prefect, osv som gjør en nydelig jobb!

Dessuten kan det være utfordrende(til public å være) med spillere fra klaner som emop, cadre of gamers, NoA, crisis og andre toppklaner inne på serveren.

Bare synd at de har satt ned maxplayers til 24, var mere morsomt med 32. jaja! ;)

Er nok i massevis med 16 spillere. Jeg spilte mye på WaZelin før, men jeg foretrekker Catch-Gamer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...