Silje L Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Er det slik at når man sender mms fra e700, så kan man bare sende bilder som er tatt med mobilformat?? For jeg prøvde å sende 2 mms'er som var tatt med vga format, men de er ikke kommet fram... Det er jo kjipt hvis det er slik... Lenke til kommentar
e700 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) vet ikke åssen det er meg VGA, men jeg kan sende qvga bilder til mc60.. hvilken mobil sendte du til da? Endret 12. april 2004 av e700 Lenke til kommentar
voluz Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Kan sende alle formater ja. Ikke noe problem det. Men det er en øvre begrensning i mobilnettverket hva størrelse angår. (Husker ikke size'n, men om du tar et detaljerikt VGA-bilde blir dette for stort.) Du skal i midlertid få en advarsel om at størrelsen overgår den tillatte verdien. (Det har i hvertfall jeg fått.) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Du kan ikke sende større enn qqvga, de kommer ikke fram. Mulig at de kommer frem på andre VGA telefoner men det er mange de ikke kommer frem på. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 MMS har en størrelse begrensning på 100 kb i alle gsm nett.... Sjekk om begge bildene er større en dette tilsammen.. Hva som helst av filer kan sendes via mms..... Lenke til kommentar
Silje L Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 vet ikke åssen det er meg VGA, men jeg kan sende qvga bilder til mc60..hvilken mobil sendte du til da? Jeg sendte til nokia 3510i begge gangene... Lenke til kommentar
Silje L Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 MMS har en størrelse begrensning på 100 kb i alle gsm nett....Sjekk om begge bildene er større en dette tilsammen.. Hva som helst av filer kan sendes via mms..... Det ene bildet var på 68 kb, og det andre var på 67kb...men jeg sendte dem ikke på likt... men som sagt så var jo de tatt i vga- format. Lenke til kommentar
Hawkoon Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Nå jobber jeg for netcom og veit at vi har en grense på 50kb når du sender mms, tror de andre operatørene har det samme Lenke til kommentar
BIS1 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 3510 støtter ikkje vga. Det er opp til mottaker om bildet kommer fram. Du kan sende det meste som MMS men det er ikkje alle som kan motta. Du må nok betraktlig ned i kvalitet skal det kunne leses på en 3510i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå