andreas_dohl Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Maskina mi bruker ca 5 min på å starte opp skikkelig... Windows logoen går normalt, men så snart den har startet opp norton antivirus, stopper maskina opp i 5 min før den laste ferdig, og windows er "klar til bruk"... hva har dete seg= har brukt msconfig og bootvis, men ingenting mistenkelig stopper opp maskina... hjelp? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Har du dynamisk IP? Hvis du har så sett en fast IP, for nettverkskortet søker etter IP når pcen starter og det tar lang tid. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Du kan ta en titt i eventloggen / hendelsesloggen for å se etter røde kryss. Det betyr som regel at noe er galt. høyreklikk min datamaskin, manage, event viewer. Så må du se i loggen for programmer og system. Post evt hva som står i forbindelse med de forskjellige kryssene her Lenke til kommentar
andreas_dohl Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Det er faktisk ingen kryss under oppstart... Men en ting: når maskina er ferdig lastet så prøver den å lese fra diskettstajonen... Er dette normalt? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 De røde kryssene jeg nevnte kommer ikke under oppstart, siterer meg selv her : høyreklikk min datamaskin, manage, event viewer. Så må du se i loggen for programmer og system. Lenke til kommentar
andreas_dohl Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 høyreklikk min datamaskin, manage, event viewer. Så må du se i loggen for programmer og system. Jeg vet det det jeg mente var at det ikke var noen kryss under min datamaskin, behandle, event viewer Lenke til kommentar
andreas_dohl Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Har funnet ut at det er et problem med sql serveren... I et utropstegn står det: "SuperSocket info: (SpnRegister) : Error 1231." Noen som vet ossen jeg kan få fiksa dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå