soulseeker Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Har Casio Exilim Z40 kommet i butikken? Det skulle vel komme denne måneden hørte jeg... Evt. noen som har gjort seg opp noen erfaringer med kameraet? Venter i spenning... Lenke til kommentar
soulseeker Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Ingen som har hørt når Casio Exilim Z40 kommer...?? Hjeeeelp!!! Lenke til kommentar
jensotto Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Så vidt jeg vet, er kameraet ute i en del butikker allerede. Jeg har bestilt på Elkjøp, og får det på torsdag i alle fall. Lenke til kommentar
soulseeker Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Ok takker! Får høre med den lokale elkjøpforhandleren. Man skulle vel tro at de fikk inn den nye Exilimen omtrent samtidig i Elkjøp butikkene... Venter i spenning... blir sikkert et knakende bra kamera... ! Lenke til kommentar
soulseeker Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 I går kjøpte jeg Exilim Z40. Har fått et meget positivt førsteinntrykk. Kameraet er lett å bruke og ser flott ut. Bildene blir også meget bra... Noen andre som har kjøpt dette kameraet? Lenke til kommentar
soulseeker Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Jeg glemte en ting... Noen som vet hvilken type minne jeg bør kjøpe til kameraet? Planlegger å kjøpe 256 eller 512 MB, men jeg vet ikke hvilket merke jeg bør velge...Er det stor forskjell på hvor raske minnebrikkene er ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå