mad2003 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg kommer ut på dekket og der i enden av bauen står det en fyr med fastmontert minigun eller noe sånt jeg får tatt alle de og går over på motsatt side av der jeg kom ut men rett før jeg skal gå opp en sån greie blir jeg skutt hver gang og jeg finner ikke flere mennesker? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 det er eit helikopter som flyr rundt, med ein minigun fyr inni. det kan vere grunnen. du skal komme deg bort til der han med minigunen står. der er det ein båt du skal stikke av med. lykke til. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 På bauen av båten står det en minigun der er det ingen båt. men har svømt og kommet meg til fastlandet båten "sitter fast i" og går bortover inn på øya så skyter jeg ned et helikopter og så går jeg bare videre uten å finne noen ting? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 regner med du ikke er på toppen av båten, men ca midt på, i så tilfelle burde du kikke oppover, der står folk på dekket over deg og skyter.. vist du tar fram kikkerten og løper litt rundt ser du dem (vist du ikke viste om det har kikkerten sånn "autospot" greie) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå