heggi Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 media playeren min vil ikke spille av mp3 låter.. har noen ei logisk forklaring på det? Går det og reinstale mediaplayer, og hvordan? Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Gå hit og last det ned på nytt. deretter reinstall det http://www.microsoft.com/windows/windowsme...media/download/ Lenke til kommentar
heggi Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 Takk for svar, men det virket ikke.. Når jeg velger reinstall all components så får jeg bare beskjed om at jeg har den siste versjonen av mediaplayer.. Noen gode råd eller? Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 får du spilt dem av i andre mp3 programmer? Og for sikkerthets skyld: du har vel instalert driverne? Lenke til kommentar
heggi Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 har instalert driverene, og ja jeg får spilt av i andre programmer(musicmatch) Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 du kan jo prøve å slette media player for så og legge det inn på nytt... vet man ikke skal slette programmer på denne måten men det er verd et forsøk. Lenke til kommentar
heggi Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 Gjøe man dette bare og gå i programpanel-slett programmer? jeg finner det ikke der ser du.. Føler det er litt riski og bare slette hele media player mappa også... Takk for all hjelp forresten;) Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Det ligger ikke der så om du vil ha det vekk tror jeg nok at du må slette det "manuelt" men er ikke sikker kanskje noen andre vet det. [ Denne Melding var redigert av: mais på 2002-04-01 18:52 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå