TanglewoodD Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Topic sier det meste: Kunne man pult Erna? Jeg hadde definitivt gjort det! Fitte er fitte! Edit: Jeg mener jo hvis det går! Sånn nå bør den ikke stenges Endret 12. april 2004 av Stian_A Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jepp! Nei, helt ærlig: Denne bør stenges! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 prøver du å få forumet stengt igjen?? Lenke til kommentar
thoufiend Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hva gjør folk som deg her inne egentlig? jeg burde vel strengt tatt ikke svart på tråden her ettersom det er en ren spam-tråd som inneholde snakk som man finner på barneskoler, men til din opplysning! Tråden er rapportert, og jeg håper de sparker deg hodetups ut herifra! Lenke til kommentar
SmileHappy Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 HAHAHAHHA.. dette går under humor da.. menne fy fan den morsomste tråden noen gang,, trur seriøst jeg lo meg ihjel når jeg så på de siste mldingene og fant denne topicen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg