Gå til innhold

3510i - Spørsmålstegn ved oppstart

Anbefalte innlegg

Hei

Når jeg skrur på telefonen min kommer det bare opp en liten firkant med spørsmålstegn ved oppstart. Når telefonen er helt 'oppe' er alt normalt.

Men det skulle vel ha hvert en liten trudelutt med Nokia reklame istedet.... Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei

På 3510i så kan du innstille telefonen om du vil ha på oppsartlyd eller ikke,du kan også innstille og til den til egenlagd velkomst melding,husker ikke helt hvordan man gjør det,men sikkert så kan du prøve å gå inn på innstillinger og deretter telefoninnstillinger.

:)

Lenke til kommentar

Hei

Du må gå innpå en meny som heter innstillinger->telefoninnstillinger->og trykk velg bla deg frem til en undermeny som heter oppstarttone.Jeg har en 3510i foran meg nå.Prøvde den nå og det fungerer,der kan du slå den av og på ettersom du vil.

;)

Lenke til kommentar
Hei

Du må gå innpå en meny som heter innstillinger->telefoninnstillinger->og trykk velg bla deg frem til en undermeny som heter oppstarttone.Jeg har en 3510i foran meg nå.Prøvde den nå og det fungerer,der kan du slå den av og på ettersom du vil.

;)

Hmm.... Jeg har ikke noe sånt valg på telefonen min. Kan det være at jeg har en 3510 ???

Lenke til kommentar
Hei

;)

Hmm.... Jeg har ikke noe sånt valg på telefonen min. Kan det være at jeg har en 3510 ???

3510 har ikke fargeskjerm så har du det på din mobil så er det nok en 3510i du har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...