restless2 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hei Når jeg skrur på telefonen min kommer det bare opp en liten firkant med spørsmålstegn ved oppstart. Når telefonen er helt 'oppe' er alt normalt. Men det skulle vel ha hvert en liten trudelutt med Nokia reklame istedet.... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 HAr du kjøpt den brukt? Det er mulig at det er stillt inn en velkommst melding og at lyden er skrudd av. Lenke til kommentar
restless2 Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Hei Anette Ja, jeg har kjøpt den brukt. Men jeg tror ikke det er velkomstmelding, for det virker som det skal. Har teksten god morgen, og det dukker opp hver dag. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 hei På 3510i så kan du innstille telefonen om du vil ha på oppsartlyd eller ikke,du kan også innstille og til den til egenlagd velkomst melding,husker ikke helt hvordan man gjør det,men sikkert så kan du prøve å gå inn på innstillinger og deretter telefoninnstillinger. Lenke til kommentar
restless2 Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Finner ikke noe om oppstartslyd... :-( Egenlagd velkomstmelding fungerer, men denne kommer etter firkanten med spørsmålstegn. Hvis jeg tar gjenopprett til fabrikkinstillinger forsvinner vel adressebok, lyder og bakgrunnsmeldinger ?? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hei Du må gå innpå en meny som heter innstillinger->telefoninnstillinger->og trykk velg bla deg frem til en undermeny som heter oppstarttone.Jeg har en 3510i foran meg nå.Prøvde den nå og det fungerer,der kan du slå den av og på ettersom du vil. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 ja, det skulle nok funke. Men hvis du gjennoppretter telefonen din, forsvinner bare bilder, ringelyder og meldinger! ikke noe mer! Lenke til kommentar
restless2 Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 HeiDu må gå innpå en meny som heter innstillinger->telefoninnstillinger->og trykk velg bla deg frem til en undermeny som heter oppstarttone.Jeg har en 3510i foran meg nå.Prøvde den nå og det fungerer,der kan du slå den av og på ettersom du vil. Hmm.... Jeg har ikke noe sånt valg på telefonen min. Kan det være at jeg har en 3510 ??? Lenke til kommentar
restless2 Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 ja, det skulle nok funke.Men hvis du gjennoppretter telefonen din, forsvinner bare bilder, ringelyder og meldinger! ikke noe mer! Uffda. Var jo egentlig det jeg helst vil slippe og legge inn på nytt :-( Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 HeiDu må gå innpå en meny som heter innstillinger->telefoninnstillinger->og trykk velg bla deg frem til en undermeny som heter oppstarttone.Jeg har en 3510i foran meg nå.Prøvde den nå og det fungerer,der kan du slå den av og på ettersom du vil. Hmm.... Jeg har ikke noe sånt valg på telefonen min. Kan det være at jeg har en 3510 ??? 3510 har ikke fargeskjerm så har du det på din mobil så er det nok en 3510i du har. Lenke til kommentar
restless2 Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Ja, jeg har fargeskjerm. Men det menyvalget har jeg ikke. Sjekket på en annen 3510i i familien som ble kjøpt for noen dager siden, og der er menyvalget ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå