hodesleng Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hvordan skrur jeg av system volume restore/information under win xp? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Det er dumt og slå dette helt av .... System restore er det som bruker mappene . Høyreklikk på "My computer" på skrivebordet og velg egenskaper/properties gå til system restore fliken . Ta heller og sett ned antall MB som system restore skal bruke på hver partisjon . Og skru av monitoring på lagrings partisjoner , men behold monitoreringen på for system partisjonen C: . ..... Lenke til kommentar
pcf Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Du trenger ikke system restore HVIS du har halvveis peiling på hva du gjør, og har laget en fin liten ghost av en fungerende installasjon så du kan ghoste tilbake. Så da: control panel > system > system restore > turn off system restore on all drives. pcf Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Du trenger ikke system restore HVIS du har halvveis peiling på hva du gjør, og har laget en fin liten ghost av en fungerende installasjon så du kan ghoste tilbake. Så da: control panel > system > system restore > turn off system restore on all drives. pcf Det opprettes system restore points daglig . Og ved program installasjoner / driver installasjoner . Hvor ofte tar man image av systemet da . System restore er veldig hendig å ha hvis man har fått korrupt registry eller korrupte system filer , trojan/virus eller liknende . Eller har problemer med drivere eller nyinstallert program etc. Ingen er immune mot problemer , ikke du og ikke jeg . Jeg ser ingen vits med å disable den . Mange andre unyttige services som kan disables istedet . Det første man ber en bruker som har fått problemer i feilsøknings øyemed er hva: jo forsøk å gjennoprett til et punkt før problemet oppsto. .... Lenke til kommentar
snole Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Har kjørt XP ganske lenge nå. Og jeg må si det at jeg aldri har hatt bruk for system restore. Så jeg har slått av på alle partisjoner. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Brukt den sist for et par dager siden jeg . Laget restore point . Testet nye skjermkort drivere . Ville ikke ha de . Kjørte system restore , enkleste måten å reversere på . .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå